Grzegorz Możdżyński został Dyrektorem Regionalnym CEE (Central & Eastern Europe) Emporia Telecom. Poza Polską będzie odpowiedzialny za całość działań firmy także w Czechach, na Słowacji, Ukrainie i Białorusi.
– Jak widać polski rynek jest wyjątkowo chłonny na produkty adresowane do starszej grupy konsumentów. Debiut Emporia Telecom w Polsce okazał się ogromnym sukcesem, który został szybko zauważony. Ze względu na dynamiczny wzrost sprzedaży produktów emporia oraz na plany rozwoju w centralnej części Europy, kierownictwo firmy postanowiło wykorzystać nasze lokalne doświadczenia także w sąsiadujących z Polską krajach – mówi Grzegorz Możdżyński.
Grzegorz Możdżyński rozpoczynał karierę zawodową w Kanadzie, w należącej do Motoroli firmie Ultrapage. Następnie pracował dla operatora sieci komórkowej Cantel oraz firmy produkującej modemy i urządzenia do bezprzewodowej transmisji danych – Telular Canada. W 1994 roku został dyrektorem sprzedaży w The Wireless Group Inc. Rok później wrócił, do Polski, gdzie przez osiem lat pełnił funkcję dyrektora marketingu firmy Nokia. W 2003 roku założył niezależną firmę konsultingową Marka. Dyrektorem generalnym polskiego oddziału Emporia Telecom został w sierpniu 2009 roku.