Heyah z Leninem nie podoba się na Facebooku

Newsy
Opinie: 6

Nowa kampania Heyah z Leninem wywołała spory kryzys tej marki w tzw. social mediach. Na Facebooku Heyah pojawiło się bardzo wiele komentarzy agresywnie krytykujących twórców tej kampanii. Oto parę przykładów:

  • Z Hitlerem bylo by jeszcze zartobliwiej...

  • Na następną reklamę weżcie Kim Dzong Una, taka sympatyczna mordka :))

  • Proponuje jeszcze machnąć coś z Mahometem. Obstawiam, że będzie wybuchowo.

Samo T-Mobile tak tłumaczy całą sytuację:

W odpowiedzi na komentarze, które pojawiają się w nawiązaniu do naszej ostatniej kampanii chcieliśmy powiedzieć, że jedynym celem reklamy jest poinformowanie Konsumentów o najnowszej ofercie sieci heyah, dzięki której użytkownicy mogą otrzymać 60 minut do wszystkich za 1 złoty.
Kampania została przygotowana w wyraźnie żartobliwy sposób i próby rozważania spotu inaczej niż jako nawiązanie do słowa rewolucja, nie są kierunkiem, w którym chcieliśmy iść.

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Pulmo pisze: 2013-01-04 20:18
    Reklamy Heyah odkąd pamiętam zawsze były takie inne niż wszystkie, czerwona łapa miała tego kota co się tłukł z psem i to było też inne, fajne, narysowane. Ta reklama też nie jest zła, Heyah zrobiła "rewolucję" dając 60 min za 1/9 zł i to o to w tej reklamie chodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    ass pisze: 2013-01-04 20:57
    Chodzi o to ze T-Debile.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lenin pisze: 2013-01-05 21:27
    Lenin to przecież był wielki człowiek. Jego marzeniem było zbudowanie lepszego świata, w którym chłop i robotnik by rządził. Ideał ten stworzył uczeń Lenina - Stalin. To byli wspaniali, genialni ludzie!
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2013-01-06 15:41
    jak zwykle przesada, Lenin - postać historyczna kojarząca się z rewolucją (ogólnie, nie chodzi o politykę), nie ma tu przecież symboli totalitarnych (ich stosowanie jest w Polsce zakazane), reklama jak reklama, nawet zabawna. Jakoś przeróbki filmu o Hitlerze na tubie nie są powodem do oburzenia, raczej biją rekordy popularności (np. faktura z Orange). No ale to nie są reklamy wielkich firm...
    0
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2013-01-06 21:10
    Sa postaci historyczne ktore powinny pozostac juz tylko w historii. Poslugiwanie sie Leninem czy Hitlerem w reklamie swiadczy o miernosci umyslowej jej tworcy, o braku pomyslu, o chwytaniu sie wszystkiego.
    0
  • Users Avatars Mini
    tmc-1 pisze: 2013-01-06 22:02
    Moim zdaniem to i tak lepsze od "Wyprze Dasz Dasz" :-)))))))
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: