Heyah zaprasza swoich fanów na Facebooku do współtworzenia nowego serwisu internetowego heyah.pl
W procesie tworzenia nowego serwisu, Heyah będzie wykorzystywać niestandardowe metody komunikacji z internautami. W tym celu stworzono HeyahLab (www.heyahlab.pl), którego głównym zadaniem jest badanie funkcjonalności i odbioru internetowych projektów marki.
Jednym z elementów tego programu jest badanie użyteczności nowego serwisu Heyah, które będzie trwało do 27 czerwca 2010 r. Za pośrednictwem platformy społecznościowej Facebook, każdy z fanów Heyah, będzie mógł obejrzeć, przetestować i skomentować dwie wersje projektu. Dla testujących zostały przygotowane zadania polegające na wyszukaniu konkretnych informacji na nowych stronach, co pozwoli przetestować nowe rozwiązania oraz intuicyjność konstrukcji obu projektów, a także ankiety oceniające wygląd i funkcjonalność serwisu. Do dyspozycji internautów są również okna na komentarze, dzięki którym każdy będzie mógł zaopiniować konkretne podstrony.
Zebrane podczas badania informacje zostaną wykorzystane do nadania nowej www.heyah.pl ostatecznego kształtu. W przyszłości Heyah planuje nawiązać stałą współpracę z internautami w ramach programu HeyahLab, aby projekty marki jeszcze silniej mogły odzwierciedlać potrzeby samych użytkowników.