Hipnoza w internecie – sieciowa odsłona kampanii Netii

Newsy
Żródło: Netia
Opinie: 1

W ramach hipnotyzującej kampanii reklamowej Netia udostępniła gadżety internetowe do pobrania – wygaszacze ekranu oraz aplikację do tworzenia własnych, hipnotyzujących filmików. Są dostępne na www.hipnoza.netia.pl.

Kampania interaktywna jest częścią szeroko zakrojonej kampanii reklamowej Netii, której głównym bohaterem jest hipnotyzer – Tomasz Kot. Pierwsza część kampanii ruszyła 1 października br., druga – w której Tomasz Kot prezentuje, jak działa hipnoza – 2 listopada br.

W ramach oferty „Hipnotyzująca promocja”, wszyscy nowi i przedłużający umowy klienci - wybierając kontrakt na okres 24 miesięcy - przez pierwsze 6 miesięcy za internet zapłacą tylko 1 zł miesięcznie, a za pakiet internet+telefon 2 zł miesięcznie. Po tym okresie wysokość miesięcznego abonamentu wyniesie tyle, ile we wcześniejszych promocjach. W efekcie, średni abonament za Szybki Internet Netii o prędkości 1 Mb/s, przy zakupie w pakiecie z telefonem, wyniesie zaledwie 37 zł. Zaś średni miesięczny abonament za łącze o szybkości 8 Mb/s to tylko 59,50 zł.

Promocja dostępna jest we wszystkich technologiach, w których usługi świadczy Netia. Gamę usług można wciąż poszerzyć o Mobilny Internet, na warunkach dotychczasowej promocji.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    polikarp pisze: 2009-11-27 14:44
    netia mogła by pomyśleć o swoich stawkach za połączenia - za minute na komorke jest 80 groszy! to już nawet w tp kosztuje to 26...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: