W ramach najnowszej kampanii T‑Mobile na kartę użytkownicy będą mieli okazję posłuchać fragmentu utworu stworzonego przez dwóch raperów młodego pokolenia – Kukona i Hodaka.
Nowa reklama promuje ofertę „Rok Internetu za darmo” z 1200 dodatkowymi GB przez rok w prezencie.
Spot został wyreżyserowany przez Piotra Matejkowskiego, autora reklam oraz teledysków dla artystów takich jak Kamp! czy PRO8L3M. Autorami słów, które można usłyszeć w numerze, są raperzy Kukon i Hodak, występujący w produkcji. Cała kampania będzie prezentowana w trzech kanałach – telewizji, internecie oraz outdoorowo.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), działania reklamowe w internecie poprowadzi VMLY&R, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Papaya Films. Z kolei opiekę nad Kukonem sprawuje agencje OUTRAGE. Hodaka reprezentuje agencja UMG for Brands Poland.