HTC Polska poinformowała o rozpoczęciu ogólnopolskiej kampanii reklamowej smartfonu HTC HD2. Wiodącą rolę w kampanii odgrywają szeroko zakrojone działania prowadzone w Internecie (w tym także na portalach społecznościowych i mikroblogach). Na potrzeby kampanii uruchomiona została strona internetowa: www.htc-hd2.pl z multimedialną, interaktywną prezentacją smartfonu HTC HD2.
Działania online będą wspierane reklamą w prasie, outdoorem oraz prezentacjami prowadzonymi w wyselekcjonowanych salonach sprzedaży oraz centrach handlowych.
Kampania jest częścią komunikacji opartej na nowych założeniach pozycjonowania marki HTC pod hasłem „Quietly Brilliant”, oraz kontynuacją międzynarodowej kampanii reklamowej YOU. Kampania odzwierciedla filozofię i podejście firmy HTC w projektowaniu telefonów, dla której głównym założeniem są potrzeby użytkowników, ich sposób pracy i życia.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Zenith Optimedia. Kreacje zostały przygotowane centralnie.