Huawei miał w kwietniu prawie 36% polskiego rynku

Najważniejsze | Newsy
Opinie: 0

Huawei zanotował w kwietniu najlepsze wyniki sprzedaży w historii firmy w Polsce, osiągając prawie 36-procentowy udział w rynku smartfonów pod względem ilości sprzedanych telefonów i prawie 34-procentowy pod względem ich wartości.

W obu przypadkach oznacza to wzrost o ponad 13 punktów procentowych w ciągu roku.

Udział Huawei w rynku smartfonów w Polsce wzrósł w kwietniu w ujęciu ilościowym do 35,8% z 29,3% w marcu. Znaczący wzrost widoczny jest też w perspektywie ostatnich 12 miesięcy – w kwietniu przed rokiem ten wynik wynosił 22,3%.

Pod względem wartości sprzedanych telefonów, udział Huawei wzrósł w kwietniu do 33,8% z 24,4% w marcu i z 20,4% w kwietniu przed rokiem.

Dane pochodzą z firmy GfK Polonia.

Według ostatniej fali badania Ipsos, w styczniu 2018 znajomość marki (familiarity) wyniosła 72% wobec 65% w styczniu przed rokiem, a rozpoznawalność marki (consideration) wzrosła do 38% z 36% przed rokiem. W styczniu 2018, 87% Polaków deklarowało, że zna markę Huawei, według danych Ipsos.

Inne informacje o Huawei:

Prezentacja:

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: