Huawei podał wyniki swojego działu Consumer Business Group za I połowę 2015 r. Przychoody tego działu osiągnęły poziom 9.09 mld dolarów, co oznacza wzrost w porównaniu rok do roku o 69%. Dział ten wygenerował 32% całości przychodów Huawei Technologies (rok wcześniej 24%).
Sam dział zajmujący się produkcją telefonów wygenerował przychód na poziomie 7.23 mld dolarów (wzrost rok do roku o 87%).
Huawei prognozuje, że przychody Huawei Consumer BG w tym roku osiągną poziom 20 mld dolarów. Wcześniejsze prognozy mówiły o 16 mld.
W pierwszej połowie roku Huawei sprzedał 48.2 mln smartfonów, co oznacza wzrost rok do roku o 39%. Sprzedaż telefonów ze średniej półki i segmentu premium urosła w sztukach bardziej - o 70%. Segmenty te stanowiły 31% całości sprzedaży w sztukach i 42.9% całości przychodów. Zysk z tych segmentów stanowił 44% całości zysków z produkcji smartfonów.
Huawei Mate7 sprzedał się w pierwszej połowie roku w ilości 5 mln sztuk. Huawei P8 sprzedał się przez dwa miesiące od premiery w ilości 1 mln sztuk.
Marka Huawei jest obecnie warta 15.335 mld dolarów.