Hyperfonia to nowa marka telefonii mobilnej, która 29 lipca zadebiutowała na rynku. Nowy produkt skierowany jest przede wszystkim do dotychczasowych i potencjalnych klientów telekomunikacyjnej grupy Hyperion.
Oferta abonamentowa Hyperfonia bazuje na wdrożonych już rozwiązaniach mobilnych oraz infrastrukturze MNI i zawiera cztery plany taryfowe dedykowane w głównej mierze klientom indywidualnym, ma stworzyć również platformę dla dalszych innowacji i rozwoju pakietowych usług multimedialnych Hyperiona (tj. IPTV, VOD, mobilny Internet, mobilna telefonia Prepaid). – Nasza strategia zakłada rozwój Grupy jako dostawcy jak najszerszego pakietu usług. Mamy świadomość, że rynek telefonii komórkowej jest zdominowany przez czterech największych graczy. Jesteśmy jednak przekonani, że Hyperfonia będzie ważnym z punktu widzenia zarówno klienta, jak i naszej spółki, uzupełnieniem oferty Grupy Hyperion – powiedział Marek Południkiewicz, prezes zarządu spółki Hyperion. – Liczymy, że około 15% abonentów Hyperiona skorzysta z naszej oferty, a liczba aktywnych kart w 2013 roku sięgnie 50 tys. – dodał prezes Południkiewicz.
Hyperfonia będzie funkcjonowała w modelu MVNO (operator wirtualny sieci mobilnej) i korzystała z usług MNI Mobile, spółki która dzięki umowie z siecią Orange działa jako MVNE (dostawca usług i dostępu dla operatorów wirtualnych).
Wspierając wprowadzenie do sprzedaży nowej usługi Hyperion przygotował dla nowych i obecnych klientów specjalne promocje umożliwiające zakup usług w dowolnych konfiguracjach pakietowych. Skorzystanie z pakietu jednej, dwóch czy też trzech usług premiowane będzie specjalnymi rabatami na zakup aparatu telefonicznego GSM, dodatkowymi pakietami bezpłatnych minut na połączenia, obniżonymi opłatami abonamentowymi, a przede wszystkim obniżeniem stawek na połączenia do wszystkich krajowych operatorów stacjonarnych i komórkowych.
Nowe usługi zostaną wprowadzone do sprzedaży począwszy od 29 lipca bieżącego roku. Operator planuje uruchomienie sprzedaży w pierwszej kolejności w dziesięciu Regionalnych Biurach Obsługi Klienta (Katowice, Opole, Radomsko, Rzeszów, Kąty Wrocławskie, Bielsko Biała, Kielce, Lublin, Łódź, Wrocław) oraz poprzez regionalnych Przedstawicieli Handlowych sprzedaży bezpośredniej w wszystkich regionach sprzedaży Hyperion S.A. Do końca września bieżącego roku planowane jest wprowadzenie nowej usługi do wszystkich punktów sprzedaży operatora.
Przykładowa oferta dla pakietu trzech usług w ramach nowej promocji Hyperiona( cenny brutto)
Hyper Trio | |||||
pakiet Trio | Abonament | Suma opłat abonamentowych przed rabatami | Suma opłat abonamentowych z uwzględnieniem rabatów za zakup pakiety trzech usług | ||
umowa na czas 36 m-cy | |||||
Hyperfonia 18* | telin 60** | Internet 6Mb*** | |||
6Mb+Telin 60 + Hyperfonia 18 | 18,00 pln | 14,99 pln | 51,99 pln | 84,98 pln | 67,98 pln |
*plan taryfowy zawiera 60 minut do wykorzystania na połączenia do polskich sieci stacjonarnych i komórkowych
** plan taryfowy zawiera 60 minut do wykorzystania na połączenia do polskich sieci stacjonarnych
*** dostęp do usług szerokopasmowego Internetu z prędkością 6Mb/s