Idea zdobyła SGH

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 25

2 grudnia br. w SGH został podpisany list intencyjny określający zasady uruchomienia usługi CAMPUS SGH. Program powstał z inicjatywy Idei i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

"Z zainteresowaniem przyjęliśmy ofertę sieci Idea uczestnictwa w programie CAMPUS, ponieważ doceniamy wagę szybkiej i nowoczesnej komunikacji, wykorzystującej europejskie standardy telekomunikacyjne - powiedział prorektor SGH, prof. dr hab. Marcin Nowakowski. Jesteśmy przekonani, że Program CAMPUS SGH, będzie cieszył się wielkim zainteresowaniem naszych studentów oraz pracowników uczelni, a także zwiększy efektywność ich codziennej nauki i pracy".

"Jako operator sieci Idea chcemy aktywnie uczestniczyć w procesie budowania w Polsce nowoczesnego Społeczeństwa Informacyjnego i przyczyniać się do lepszego edukowania polskiego społeczeństwa w zakresie wykorzystania najnowocześniejszych usług telefonii komórkowej" - powiedział Sławomir Skrodzki, prezes zarządu i dyrektor generalny PTK Centertel - "Dlatego przygotowaliśmy specjalny program CAMPUS - skierowany do polskich szkół wyższych, który inaugurujemy w warszawskiej SGH. Jesteśmy przekonani, że wyjątkowa oferta Idei przygotowana specjalnie dla najlepszych polskich uczelni pozwoli na zwiększenie efektywności procesu edukacji i komunikacji jej użytkowników oraz realnie przybliży korzystające z niej ośrodki akademickie do Europy."

Oferta dla uczestnika programu CAMPUS SGH to pakiet usług opartych na transmisji danych i usług głosowych. W pierwszym etapie studentom udostępnione zostaną następujące usługi:

  • Konto mBox, zintegrowane z telefonem komórkowym i pocztą głosową;

  • dostęp do Internetu (WAP & WEB) - niezależnie od tego, czy student będzie korzystał z serwisów WAP bezpośrednio przez telefon, czy też będzie używał telefonu jako modemu do połączeń z serwisami WWW, będzie obowiązywała ta sama płaska stawka - 0,27 zł netto (0,29 zł z VAT) za każde 512 kb przesłanych danych. Przygotowana została specjalna wersja serwisu WAP - Campus SGH, dzięki której można mieć podręczny dostęp do najważniejszych informacji przeniesionych ze strony www.sgh.pl na telefon danego studenta.

  • Grupa Akademicka - tanie połączenia głosowe pomiędzy uczestnikami programu CAMPUS SGH. Ceny takich połączeń (wykonywanych w ramach Grupy Akademickiej) będą stałe, niezależnie od pory dnia oraz ceny za minutę połączenia w planie taryfowym, który posiada użytkownik. Stawka za minutę połączenia wynosić będzie tylko 0,46 zł netto (0,56 zł z VAT)! Każdorazowo dzwoniąc na wybrany numer w Grupie Akademickiej przed wykonaniem połączenia słyszy się bip głosowy - "Campus SGH", tak aby osoba dzwoniąca wiedziała czy dana osoba jest w Campusie. Lista telefoniczna uczestników Campusa znajduje się w książkach telefonicznych na mBoxie poszczególnych Campusowiczów. Stawka 0,46 zł netto (0,56zł z VAT) dotyczy także połączeń między telefonami komórkowymi Campusowiczów a stacjonarnymi numerami uczelni:

    • Studium Podstawowe 337 94 40,

    • Studium Dyplomowe 337 94 83,

    • Studium Zaoczne 337 92 50,

    • CNJO 337 94 20,

    • CWFiS 337 94 30,

    • Samorzad 337 97 58,

    • Biblioteka 337 95 05,

    • Rektorat 337 92 01,

    • Informacja SGH 337 93 37,

    • Centrum Informatyczne 337 97 42,

    • Sabinki 646 32 00,

    • Hermes 646 50 20,

    • Grosik 646 26 02.

Tabela opłat w usłudze Campus

Plan taryfowy NIO 15 NIO 30 NIO 60 NIO 90 NIO 120 NIO 240
Liczba bezpłatnych minut / SMSów w abonamencie 15/60 30/120 60/240 90/130 120/480 240/560
Standardowa cena za minutę połączenia 1,65 zł
(2,01 zł z VAT)
1,35 zł
(1,65 zł z VAT)
1,15 zł
(1,40 zł z VAT)
0,90 zł
(1,10 zł z VAT)
0,80 zł
(0,98 zł z VAT)
0,70 zł
(0,85 zł z VAT)
Cena za minutę połączenia w ramach Campusa 0,46 zł
(0,56 zł z VAT)
0,46 zł
(0,56 zł z VAT)
0,46 zł
(0,56 zł z VAT)
0,46 zł
(0,56 zł z VAT)
0,46 zł
(0,56 zł z VAT)
0,46 zł
(0,56 zł z VAT)
Opłata za SMSa 0,24 zł
(0,29 zł z VAT)
0,24 zł
(0,29 zł z VAT)
0,24 zł
(0,29 zł z VAT)
0,24 zł
(0,29 zł z VAT)
0,24 zł
(0,29 zł z VAT)
0,24 zł
(0,29 zł z VAT)

Usługa CAMPUS SGH, będzie objęta bardzo niską miesięczną opłatą abonamentową, w wysokości 7 zł (8,54 zł z VAT).

Pakiet usług dostępnych w ramach programu CAMPUS można aktywować (lub dezaktywować) w serwisie www.idea.pl. Następny etap to zgłoszenie się do istniejącego na terenie uczelni punktu sprzedaży Idea, gdzie pracownik dokona weryfikacji danych na podstawie aktualnej legitymacji studenckiej (potwierdzenia danych można dokonać jedynie w otwartym na uczelni punkcie sprzedaży Idea). Usługa zostanie aktywowana w przeciągu 4 godzin od chwili potwierdzenia danych studenta przez pracownika punktu sprzedaży.

Ponadto, w ramach programu CAMPUS SGH, Idea oferuje studentom możliwość tworzenia własnych serwisów dostępnych za pomocą SMS i WAP. W tym celu PTK zapewni dostęp do własnej infrastruktury teleinformatycznej umożliwiającej implementację takich usług dla wskazanych systemów uczelnianych i udostępni 1000 kont (numerów), na których będą tworzone serwisy SMS. Od 2go grudnia br. ruszą pierwsze tego typu serwisy stworzone ze studentami i dla studentów, student wysyłając SMS-a pod dany numer może uzyskać informacje na temat imprez organizowanych na SGH, czy wykładów jakie są organizowane przez koła naukowe SGH.

W ramach programu CAMPUS SGH przygotowano również specjalną ofertę dla studentów - 15 zł zniżki na abonament przez 6 miesięcy przy zakupie nowej aktywacji. Dodatkowo dla pierwszego roku rusza akcja "Indeks + Telefon", która umożliwi studentom rozpoczynającym naukę w renomowanej uczelni zakup telefonu za symboliczną złotówkę.

Idea proponuje dodatkowo specjalną ofertę dla pracowników SGH i ich rodzin. W ramach uczelnianych przywilejów, każdy pracownik, który zakupi telefon w Idei otrzyma aż 33% zniżki na abonament przez cały rok oraz połączenia z wybranym numerem w sieci Idea w cenie SMSa, czyli za jedyne 24 gr/29gr z VAT. Dzięki ofercie Idea zapewnia prawdziwą oszczędność oraz swobodną komunikację.

W kolejnym etapie wspólnych prac nad programem PTK będzie pomagać w implementacji kolejnych serwisów, między innymi:

  • Biblioteka - serwis ułatwiający rezerwację wybranej pozycji znajdującej się w bibliotece Uczelni, dzięki czemu studenci zaoszczędzą czas i niemal od razu dowiedzą się czy książka, której szukają jest dostępna.

  • Informacje z dziekanatu - dodatkowo, tylko za to, że jest się w Campusie można otrzymywać SMSem wszystkie aktualność, wysyłane z dziekanatu, m.in. godziny rektorskie, informacje o odwołanych wykładach itp.

Kolejną fazą programu CAMPUS SGH będą zajęcia prowadzone przez pracowników PTK Centertel oraz wykładowców SGH. Są to nowatorskie działania operatora na uczelni; szkolenia techniczne dla studentów zorientowanych na nowe technologie i systemy informatyczne, praktyki i staże studenckie w wybranych jednostkach PTK Centertel jaki cykl wykładów łączący w sobie wiedzę praktyczną i teoretyczną z wielu dziedzin nauki. Wykłady przewidziane są na semestr letni roku akademickiego 2003/2004, po wykładach student biorący w nich udział uzyskuje certyfikat.

Oferta dla studentów I roku

  • 15 zł zniżki na abonament aż przez 6 miesięcy przy wyborze planów taryfowych NIO 30-240

  • możliwość wstąpienia do społeczności Campusa i skorzystania ze wszystkich przywilejów, jakie daje usługa Campus

  • do wyboru 1 z 3 telefonów za 1 gr - Samsung C100, SonyEricsson t68i, Siemens S55 z aparatem fotograficznym

Opinie:

Opinie archiwalne (25):

Komentuj

Komentarze / 25

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    me123 pisze: 2003-12-02 17:28
    Ale bzdura! Ja do dziakanatu nie dzwonilem ani razu przez cale studia, ale jakbym placil 7 zl miesiecznie, to bym sie skusil.
    0
  • Users Avatars Mini
    Eryk pisze: 2003-12-02 17:29
    I dla kogo to? Dla samorzadu... Przeciez wiadomo kto na tym najbardziej skorzysta. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2003-12-02 18:49
    moze ktos mi to przetlumaczyc na polski bo chyba dzisiaj nie mysle i nic z tego nie rozumie........
    0
  • Users Avatars Mini
    light7 pisze: 2003-12-02 18:50
    W ciagu 4 lat studiów nie zdarzyło mi się dzwonić na uczelnię.
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg pisze: 2003-12-02 19:06
    Uważam, że pomysł i oferta warte są uwagi. Jest to dość ciekawe rozwiązanie teleinformatyczne i z ciekawością będę obserwował jego rozwój. Brawo IDEA !
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2003-12-02 19:47
    jak zwykle idea nic ciekawego nie wprowadza, ja przez całe studia 2 razy dzwoniłem na uczelnie, wiec napewno ogólnie 7 pln nie przekroczyłem nie mówiąc już miesięcznie:(( to jakaś paranoja i naciąganie studentów
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2003-12-02 19:48
    Ideo więcej wspaniałych pomysłów i serwisów sms oraz romingów a napewno daleko zajdziesz buhahaa
    0
  • Users Avatars Mini
    kokoszka pisze: 2003-12-02 20:41
    W usłudze przecież chodzi głównie o to aby dzwonić taniej pmiedzy numerami w tym CAMPUSIE, czyli jak masz kumpli z SGH i sam jesteś studentem SGH to do nich dzwonisz taniej ( a każdy ma znajomych na uczelni ). Dodatkowo usługę CAMPUS może mieć pracownik uczelni, a czy nikt z was nie dzwonił nigdy do wykładowców na numer prywatny ? Dodatkowo ciekawa jest taryfikacja połaczeń GPRS z WAP i z Internetem 0,27 PLN za 512 kb, moim zdaniem extra. Chyba poprzedni kometujący niedoczytali dokładnie newsa, tylko zobaczyli nazwę sieci ( IDEA ) to trzeba negatywnie opisać news. Liczy się przecież liczy się konstruktywna krytyka a nie krytykactwo dla zasady.
    0
  • Users Avatars Mini
    trojkat pisze: 2003-12-02 21:47
    ja tez nie rozumiem oburzenia poprzednikow-moze zwykla niechec do marki idea... a sam pomysl uwazam za rewelacyjny a serwis biblioteka czy info z dziekanatu sa naprawde niezle! a ta oplata moglabybyc faktycznie na poziomie 5 pln z vat, ale teraz kolejne uczelnie ideo
    0
  • Users Avatars Mini
    Mike pisze: 2003-12-02 22:54
    Czy powstaje jakas ksiazka w ktorej zawarte sa wszystkie konkursy sms organizowane przez Idee? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bidl pisze: 2003-12-03 01:31
    A co z innymi uczelniami warszawskimi - nie wspominając o innych miastach??
    0
  • Users Avatars Mini
    zed pisze: 2003-12-03 01:48
    Komentarze wielu ludzi udowadniają, że umiejętność czytania ze zrozumieniem tekstu jest im obca. Zwracam się więc do nich: Szanowni Państwo, Was usługa "CAMPUS SGH" nie dotyczy. Jesteście na nią za głupi! Poza tym i tak nie dostalibyście się na SGH. Pozdrawiam, zed.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2003-12-03 02:25
    *zed: nie wychwalaj tak poziomu sgh, jak zakuc to kazdy zda ;) egzaminy wstepne nigdy nie beda na inteligencje ;) poza tym jak zwracasz sie do "wielu ludzi" (jqak na razie przed Toba 11 komentarzy) to napisz o kogo Ci chodzi. ja tez mam o tej usludze kiepskie zdanie, kupili 1 dobry bts i robia strefe plus odwrotnie. w dodatku za prawie 10zl. ile osob w skali kraju z tego skorzysta? :) wiele marketingowego halasu...
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-12-03 02:25
    @zed: nic dodac nic ujac :) choc jako student WNE UW czuje sie dyskryminowany - ja tez tak chce :) a tak wogole to czy komus udalo sie wywnioskowac czy te polaczenia z biznes grupa, tfu campusem :) licza sie rownolegle z pakietem minut? jesli tak to juz bylaby pelnia szczescia
    0
  • Users Avatars Mini
    condor pisze: 2003-12-03 10:01
    A ja uwazam ze jest to cos godnego uwagi. Jak studiowalem na Danish Technical University (DTU) w Kopenhadze to oni mieli super campus net ale to bylo oparte tylko na mialach i smsach na komore. Nie bylo natomiast mowy o takiej ofercie. Dlatego uwazam, ze nawet jesli oferta jest miejscami jeszcze nie dopracowana (nowatorskie pomysly maja to do siebie) to i tak naleza sie Idei wielkie brawa za odwage i nowatorstwo. Poza tym po raz kolejny widac, ze Idea jest siecia dla mlodych ludzi majacych glowe na karku i ukierunkowanych na sukces zawodowy. A za 15 lat moze sie okazac ze Ci mlodzi sa elita polskiego bussinessu i nadal uzywaja Idei. Pomysl wspanialy. Brawa. To ma sens. Czas na kolejne uczelnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2003-12-03 16:04
    Dkla kogo to, dla studentów bo nie rozumiem!
    0
  • Users Avatars Mini
    kmc pisze: 2003-12-03 16:53
    przynajmniej grala Novika :) brawo za kampanie
    0
  • Users Avatars Mini
    mushroom pisze: 2003-12-03 16:57
    No to idea zdobywa nowych klientow juz na studiach. I to dobrych klientow bo sami przyszli biznesmeni. Dla nich od razu znizki i inne pirdu.. pierdu. idea dba o wlasna przyszlosc.
    0
  • Users Avatars Mini
    nbf pisze: 2003-12-03 17:21
    Ciekawa posuniecie Ideii. Oferta sama w sobie zupelnie by mi sie nie przydala ale moze inym studentom sie spodoba. Pierwszy raz widze oferte kierowana do tak waskiej grupy odbiorcow. 10pkt.
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-12-03 17:52
    nbf: waskiej? badz co badz pare tysiecy ludzi...
    0
  • Users Avatars Mini
    azacharewicz pisze: 2003-12-03 17:58
    zobaczymy kiedys oni uciekna z IDEI
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-03 18:21
    A ja uważam, że to zupełnie nowatorskie podejście do studentów w Polsce [ze strony opów]. Jest to pierwsza, abonamentowa oferta skierowana do tego sektora, w dodatku naprawdę trudno cokolwiek jej zarzucić. Poza tym na SGH ma miejsce inauguracja, a docelowo oferta obejmie pozostałe wyższe uczelnie w Polsce, zatem docelowo to będzie wielokrotność tych kilku tysięcy.
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2003-12-04 09:41
    bardzo dobra promocja... kolejna proba pozyskania klientów... w koncu idea ma najwiekszy przyrost kilentów w tym roku, najdynamiczniej sie rozwija....
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2003-12-18 23:45
    Bardzo interesująca promocją jeśli chodzi o tok jej kierunku (studenci).
    0
  • Users Avatars Mini
    nbf pisze: 2004-01-06 17:55
    Idea zdobyła SGH :D Nawet maly salon Ideii oddano do uzytku...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: