Liczba aktywnych aplikacji IKO banku PKO BP przekroczyła 5 milionów.
Od momentu uruchomienia w marcu 2013 roku użytkownicy logowali się do niej 2,6 miliarda razy, wykonali 544 miliony transakcji na łączną kwotę 152 miliardów złotych.
Co godzinę klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo logują się do IKO średnio ponad 138 tysięcy razy. Dla porównania – w pierwszym pełnym roku działania aplikacji (2014) takich logowań było ponad 1,6 tys., w 2017 roku - już 32 tys., a na początku marca tego roku ponad 100 tys.
W ciągu ponad 7 lat użytkownicy wykonali za pomocą IKO 544 mln transakcji na łączną kwotę 152 mld zł. Porównując początki z czasami obecnymi – w ciągu prawie 10 miesięcy 2013 roku w IKO wykonano ponad 260 tys. transakcji, w 2016 - ponad 11,5 miliona, zaś w całym roku 2019 było ich już ponad 170 mln. Aplikacja jest używana najczęściej do dokonywania przelewów, płatności w internecie oraz płatności zbliżeniowych. Dziś klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo, korzystający z IKO, płacą w internecie 3 razy w ciągu sekundy, w każdej minucie zlecają 216 przelewów, a w ciągu doby bank notuje średnio 10,9 mln tapnięć.
Od startu usługi w lipcu 2019 roku użytkownicy IKO kupili 4,8 mln biletów – najczęściej z tej możliwości korzystano w Warszawie i Krakowie.
W ciągu trzech miesięcy działania asystenta głosowego użytkownicy IKO przeprowadzili 200 tys. rozmów i wykonali za pomocą mówionych poleceń przelewy na 1,5 miliona złotych.