INFO-TV-FM poinformował o końcu pilotażu technologii DVB-H w Warszawie. Zaangażowanie kablówek i platform cyfrowych ograniczyło się jedynie do przygotowania badania marketingowego obejmującego 100 testerów. Nadal żadna z firm nie zadeklarowała chęci podpisania umowy z INFO-TV-FM. Przedstawiciele tej firmy poinformowali dziś, że zamierzają zrewidować swoją politykę cenową, więc należy wnioskować, że wszystkie firmy, które uczestniczyły w pilotażu oceniły usługę jako zbyt drogą. INFO TV FM chce zmniejszyć opłaty stałe, ale jednocześnie twierdzi, że spowoduje to zwiększenie opłat zmiennych (czyli zależnych od liczby klientów). Firma potwierdziła też, że trwająca obecnie kontrola UOKiK całkowicie zamroziła rozmowy z tzw. wielką czwórką operatorów komórkowych. DVB-H działa obecnie w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Łodzi, Lublinie, Katowicach, Słupsku, Gorzowie, Zielonej Górze i Elblągu. Do końca 2011 r. ma objąć swym zasięgiem 31 miast.
INFO-TV-FM obecnie szacuje, że koszty budowy infrastruktury plus koncesja nie powinny zbliżyć się do wcześniej zakładanych 100 mln zł. Obecnie INFO-TV-FM wydało tylko 20 mln (z koncesją) na około 50 nadajników. W Warszawie działa np. 7 nadajników, choć INFO-TV-FM wcześniej planowało instalację 12-15 nadajników. Oprócz głównych nadajników INFO-TV-FM planuje instalować tzw. gap-fillery, czyli małe stacje nadawcze np. w centrach handlowych.
Badanie pilota w Warszawie przeprowadziła firma GfK Polonia. Badanie popytu jak zwykle w przypadku DVB-H pokazało duże zainteresowanie usługą. Kolejny raz potwierdziło się także to, że z DVB-H najczęściej korzystamy w domu.