iPlus - nowy film reklamowy

Newsy
Żródło: Plus
Opinie: 1

Ruszyła nowa kampania promująca mobilny internet sieci Plus - "iPlus – zabierz go w najbardziej niezwykłe miejsca”. Jej celem jest promocja oferty skierowanej do szczególnie wymagających klientów – ceniących pełny i swobodny dostęp do internetu nawet w trudnych warunkach. Kampania obejmuje telewizję, internet i BTL.

Osią ogólnopolskiej komunikacji reklamowej iPlusa jest promocja lifestylowego netbooka Acer Aspire One D250. Jego atutem jest m.in. wbudowany modem działający z prędkością do 7,2 Mb/s, a także wyjątkowo wydajna bateria wystarczająca do 7 godzin pracy! Dzięki temu użytkownicy iPlusa nawet podczas długiej podróży mogą swobodnie korzystać z internetu, mając do dyspozycji aż 26 GB miesięcznie. Co więcej, oferta dostępna jest w korzystnych cenach, już od 1 zł.

Nowa kampania reklamowa konsekwentnie promuje przesłanie „iPlus – i żyjesz swoim rytmem". Podkreślamy w niej, że oferta iPlus to swobodny dostęp do mobilnego internetu, dopasowany do indywidualnego tempa i stylu życia. Obecna odsłona promuje kieszeniowego i długopracującego netbooka za 1 zł, który jest doskonałym prezentem pod choinkę. - mówi Paweł Patkowski, Z-ca Dyrektora Departamentu Komunikacji Marketingowej.

Zdjęcia do spotu reklamowego najnowszej kampanii iPlusa odbyły się na lodowcu Kaunertaler w Tyrolu. Praca na wysokości 3000 metrów, w niesprzyjającym klimacie
i ekstremalnych warunkach, stanowiły dla ekipy realizatorów duże wyzwanie. Efekt końcowy wynagrodził jednak wszystkie niedogodności. W najnowszym spocie po raz pierwszy w tym sezonie będzie można zobaczyć zimową odsłonę kampanii reklamowej iPlusa, nawiązującą klimatem i scenerią do nadchodzących Świąt.

Autorem kampanii jest agencja Young&Rubicam. Będzie ona obecna w telewizji
(m.in.: w TVP, TVN, TVN7, TV4 oraz stacjach tematycznych), internecie (m.in.: onet.pl, wp.pl, gazeta.pl, interia.pl), a także na materiałach BTL (plakaty i ulotki). Media zaplanował i kupił dom mediowy Uniwersal McCann.

Metryczka:

Klient: iPlus/Polkomtel
Przedstawiciel klienta: Małgorzata Godziątkowska, Paweł Patkowski, Anna Bastek
Agencja: Young & Rubicam
Przedstawiciel agencji: Magdalena Sławińska
Dyrektor kreatywny: Michał Imbierowicz
Dyrektor artystyczny: Maciej Twardowski
Copywriter: Ola Kosik
Reżyseria: Anna Maliszewska
Studio: Papaya Film
Media: TV, internet, BTL
Dom mediowy: Universal McCann
Czas trwania: 13.11.2009 – 20.12.2009

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Szymek pisze: 2009-11-20 14:56
    "na lodowcu Kaunertaler w Tyrolu. Praca na wysokości 3000 metrów, w niesprzyjającym klimacie". Jak się to ma do sieci Plusa,skoro Marian używał roamingu?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: