Konwencja spotów stylizowana na formę reportażowo-dokumentalną rozpoczyna nową linię kreatywną marki iPlus. Cechy oferty lidera mobilnego internetu zostaną zaprezentowane poprzez wprowadzenie nowej platformy „Rekordy iPlusa”, obrazującej bicie rekordów internetowych przez jego użytkowników. Dzięki abstrakcyjnemu humorowi i nowemu charakterowi spotów komunikacja iPlus została przybliżona do linii komunikacyjnej Plusa.
W nowym formacie kampanii reklamowej marki iPlus bohaterzy spotów – użytkownicy iPlusa - przedstawieni są w niestandardowych, często abstrakcyjnych i humorystycznych sytuacjach. Konwencja reportażu i dokumentu sprawia, że stylistyka reklam, w których korzystający z oferty marki biją poszczególne rekordy, dodaje zdjęciom autentyczności, a dzięki temu ma się wrażenie podglądania prawdziwych sytuacji.
Pierwsza odsłona nowej kampanii prezentuje spot, w którym bohater bije rekord w ściąganiu utworów muzycznych z internetu. Cel zostaje osiągnięty niezwykle łatwo – „z palcem w nosie”! Odbiorcom zaś zostaje zaprezentowana nowa oferta iPlus’a - 100 GB internetu extra i superszybki modem Huawei E1820 HSPA+ już od 1 zł.
Ze względu na zimową aurę panującą w Polsce zdjęcia odbywały się na Cyprze, gdzie pogoda pozwoliła na ich realizację w niemal wiosennej scenerii.
Kampania, obejmująca TV, internet, prasę i radio, zakończy się 28 lutego br. Autorem spotów jest agencja Young&Rubican pod przewodnictwem Michała Imbierowicza. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD.
Metryczka:
Klient: iPlus/Polkomtel
Przedstawiciel klienta: Jowita Michalska, Małgorzata Godziątkowska, Paweł Patkowski
Agencja: Young&Rubicam
Przedstawiciel agencji: Ola Piszczorowicz, Magdalena Sławińska
Dyrektor kreatywny: Michał Imbierowicz
Dyrektor artystyczny: Maciej Twardowski
Copywriter: Ola Kosik
Reżyseria: Tim Kendall
Studio: Tandem Taren-To
Media: TV, Internet, prasa, radio
Dom mediowy: Media Direction OMD