iPlus - rekordzista z palcem w nosie

Newsy
Żródło: Plus
Opinie: 10

Konwencja spotów stylizowana na formę reportażowo-dokumentalną rozpoczyna nową linię kreatywną marki iPlus. Cechy oferty lidera mobilnego internetu zostaną zaprezentowane poprzez wprowadzenie nowej platformy „Rekordy iPlusa”, obrazującej bicie rekordów internetowych przez jego użytkowników. Dzięki abstrakcyjnemu humorowi i nowemu charakterowi spotów komunikacja iPlus została przybliżona do linii komunikacyjnej Plusa.

W nowym formacie kampanii reklamowej marki iPlus bohaterzy spotów – użytkownicy iPlusa - przedstawieni są w niestandardowych, często abstrakcyjnych i humorystycznych sytuacjach. Konwencja reportażu i dokumentu sprawia, że stylistyka reklam, w których korzystający z oferty marki biją poszczególne rekordy, dodaje zdjęciom autentyczności, a dzięki temu ma się wrażenie podglądania prawdziwych sytuacji.



Pierwsza odsłona nowej kampanii prezentuje spot, w którym bohater bije rekord w ściąganiu utworów muzycznych z internetu. Cel zostaje osiągnięty niezwykle łatwo – „z palcem w nosie”! Odbiorcom zaś zostaje zaprezentowana nowa oferta iPlus’a - 100 GB internetu extra i superszybki modem Huawei E1820 HSPA+ już od 1 zł.

Ze względu na zimową aurę panującą w Polsce zdjęcia odbywały się na Cyprze, gdzie pogoda pozwoliła na ich realizację w niemal wiosennej scenerii.

Kampania, obejmująca TV, internet, prasę i radio, zakończy się 28 lutego br. Autorem spotów jest agencja Young&Rubican pod przewodnictwem Michała Imbierowicza. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD.

Metryczka:
Klient: iPlus/Polkomtel
Przedstawiciel klienta: Jowita Michalska, Małgorzata Godziątkowska, Paweł Patkowski
Agencja: Young&Rubicam
Przedstawiciel agencji: Ola Piszczorowicz, Magdalena Sławińska
Dyrektor kreatywny: Michał Imbierowicz
Dyrektor artystyczny: Maciej Twardowski
Copywriter: Ola Kosik
Reżyseria: Tim Kendall
Studio: Tandem Taren-To
Media: TV, Internet, prasa, radio
Dom mediowy: Media Direction OMD

Opinie:

Opinie archiwalne (10):

Komentuj

Komentarze / 10

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Mirek pisze: 2010-01-30 13:25
    Reklama z palcem w nosie jest obrzydliwa.
    0
  • Users Avatars Mini
    JarekM pisze: 2010-01-30 16:43
    poddaję pomysł autorom reklamy - można jeszcze ściągać z palcem w ...innym miejscu - będzie szybciej ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Staszek pisze: 2010-01-30 18:04
    Ale obciach! Albo obrzydzenie, albo chamstwo. Skojarzenie z palcem w nosie to antypolskie "polish jokes". A skojarzenie "zpalcem w kiszce" to już dno kompletne. Kto akcptował w Plusie tę reklame to albo agent konkurencji albo kretyn... ("albo idiota, albo sabotażysta... - to z kabaretu pana Janka Pietrzaka). Zenada kompletna!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2010-01-30 19:47
    Dno..
    0
  • Users Avatars Mini
    JakeSully pisze: 2010-01-30 19:51
    ŻENADA... Palec w nosie. Cóż za inteligenta reklama. Mam wrażenie że tam pracują 13latkowie w Plus
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2010-01-31 00:16
    Eeee tam, przesadzacie, palec w nosie jest jeszcze aż tak obrzydliwy, to zupełnie normalne... Gdzie indziej zgadzam się, że byłoby niesmaczne, ale tu chodzi o dosłowne potraktowanie powszechnie stosowanego w j. polskim powiedzenia, reklamy Plusa są znane z gier słownych, a oburzanie się na tą jest wg mnie nieszczere
    0
  • Users Avatars Mini
    maly pisze: 2010-01-31 00:58
    A ja lubię jak mi kolega wkłada palec w ... :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Edzio pisze: 2010-01-31 12:10
    Do tej pory myslalem ze Grupa TP ma najglupsze reklamy. Ale ta przebila wszystko. Zastanawiam sie czy ktos firmie marketingowej za to zaplacic ? Bo uwazam ze to oni powinni doplacic zeby taki "szajs" puscic. Oby tak dalej a sprzedaz napewno ruszy ... w dół.
    0
  • Users Avatars Mini
    szymi pisze: 2010-01-31 17:43
    A mi się podoba. Wreszcie coś wyrazistego i śmiesznego ze strony iPlusa.Do tej pory ich reklamy naprawde mnie nudzily, wszystkie na" jedno kopyto",jakbym cały czas ogladał tę samą reklamę.A teraz odwazyli sie na cos takiego i dobrze bo do odważnych swiat należy! Poza tym nalezy tez do młodych, a internet to w duzej czesci młodzi, pewnie stad taka forma rekalmy. Słowo"najgłupsze" apropos tej reklamy ja bym użył w kontekscie "śmieszne", a nie "nieinteligentne", bo taki zart trzeba umiec wymyslec.
    0
  • Users Avatars Mini
    pisze: 2010-03-02 01:30
    reklama jest beznadziejna a produkt który reklamuje całkiem niezły tylko głupota reklamy zabija sam przekaz
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: