Pierwsza grupa klientów może sprawdzić w aplikacji mobilnej Banku Millennium i serwisie internetowym Millenet stan konta oraz historię transakcji swoich rachunków na kontach w/w banków.
W ramach usługi Finanse 360°, po zakończeniu procesu dodawania rachunku z innego banku, klient może widzieć stan konta oraz sprawdzać historię transakcji na dodanym rachunku. Przeszukiwanie historii możliwe jest po słowach kluczowych w wybranym okresie, po określonej kwocie oraz po określonym typie transakcji. Klient może też zarządzać zgodami na dostęp do informacji z innych banków.
Informacje dostępne są w jednym miejscu i nie ma potrzeby pamiętania dodatkowych loginów i haseł. To dopiero pierwsze z rozwiązań, jakie planujemy udostępniać w ramach usługi. Widzimy bardzo wiele możliwości zastosowania dostępu do informacji o rachunkach w celu zapewnienia jak najbardziej interesujących dla klientów rozwiązań. Mogą służyć do weryfikacji tożsamości potencjalnego klienta czy oceny zdolności kredytowej. Dzięki dyrektywie możliwe też będzie udostępnienie takich usług, jak np. inicjowanie przelewów z kont w innych bankach – powiedziała cytowana w komunikacie Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.
Zakres informacji dostępnych dla klienta po podłączeniu danych z innych banków jest zależny od informacji udostępnianych w ramach usługi przez te instytucje. Klient może mieć dostęp do informacji na temat kont bieżących, oszczędnościowych i kart kredytowych w innych bankach.
Aby rozpocząć korzystanie z usługi, wystarczy:
Klient może wyłączyć usługę w dowolnym momencie. Korzystanie z niej jest bezpłatne.