Kampania "Nokia E75 – Email zawsze z Tobą"

Newsy
Żródło: Nokia
Opinie: 4

Nokia rozpoczęła kampanię nowego modelu skierowanego do klienta biznesowego - Nokia E75 oraz usługi email Nokia Messaging. Działania obejmują telewizję, prasę, Internet, ootdoor, ambient oraz retail. Kampania realizowana pod hasłem „Nokia E75 – Email zawsze z Tobą” potrwa do połowy czerwca.

Rozpoczęta właśnie kampania ma na celu promocję i popularyzację mobilnego maila w telefonach Nokia, a w szczególności w modelu biznesowym Nokia E75. Podejmowane w jej ramach działania skierowane są głównie do klientów biznesowych.

Kampania będzie obecna w następujących mediach: telewizja biznesowa (TVN, TVN CNBC), prasa binzesowa oraz lifestylowa, Internet, OOH i ambient. Informacje o telefonie i usłudze Nokia Mesaging znajdą się również w centrach biznesu głównych miast i punktach sprzedaży.

Globalna kreacja kampanii została zaadaptowana na rynek polski przez JWT Warszawa. Banery internetowe przygotowała agencja interaktywna K2, a zakupem mediów zajął się MediaCom Warszawa.

W ramach rozwoju Nokia Messaging Nokia Poland rozpoczęła również współpracę techniczną z portalami Wirtualna Polska, Onet, Interia i o2.pl. Stanowi to dodatkowe wsparcie dla usługi oraz krok w kierunku wspólnego rozwoju Nokia Messaging w przyszłości.

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: