Kampania Philipsa na iPhone

Newsy
Żródło: ARBOinteractive
Opinie: 5

Zakończyła się jedna z pierwszych polskich komercyjnych kampanii reklamowych targetowanych na telefony iPhone. Akcję promocyjną dla golarek ArciTec firmy Philips zrealizowała grupa ARBOinteractive Polska na zlecenie agencji Hypermedia.

Działania reklamowe kampanii skierowane były do zamożnych mężczyzn w wieku 35-54, którzy lubią nowinki techniczne. Kampania wyemitowana została w pakietach zasięgowych sieci BizOn media (50 000 odsłon). Triple Billboard promujący golarki Philips ArciTec wyświetlał się m.in. eGospodarka.pl, GazetaPrawna.pl, Mediarun.pl, NowoczesnaFirma.pl, Rzeczpospolita.pl, Salon24.pl. Dzięki targetowaniu na przeglądarkę Safari, wykorzystywaną w iPhone, kampania Philips’a emitowana była wyłącznie osobom łączącym się z Internetem za pomocą tych urządzeń.

„Philips doskonale dobrał grupę celową kampanii golarek ArciTec” – mówi Paweł Karaś odpowiedzialny w ARBOinteractive Polska za kampanie targetowane na to urządzenie. „Za pomocą witryn z portfolio BizOn media przekaz dociera przede wszystkim do osób wykształconych, pracujących, dobrze zarabiających. Dodatkowo dzięki targetowaniu kampanii na iPhone’y kampania trafiła do internautów nowoczesnych, lubiących gadżety i nowinki techniczne, a więc potencjalnie zainteresowanych nowym produktem Philipsa – dodaje Paweł Karaś.

Kampania Philipsa trwała od listopada 2008r.

ARBOinteractive Polska, jako pierwsza firma w naszym kraju, zaoferowała kampanie targetowane na iPhone. Usługa dostępna jest na stronach sieci ARBOnetwork i BizOn media. Wykorzystywaną tu formą reklamową jest triple billboard 750×300, który ze względu na swój rozmiar jest dobrze widoczny na ekranie iPhone’a.

Opinie:

Opinie archiwalne (5):

Komentuj

Komentarze / 5

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Karol pisze: 2009-01-09 23:38
    Wybitni specjaliści od języka polskiego piszą tu widzę na portalu. Co to znaczy "targetowany"? Nie można napisać "skierowany" lub "przeznaczony"? Myślenie nie boli...polecam więc czasem wysilić odrobinkę mózgownicę....
    0
  • Users Avatars Mini
    wilku pisze: 2009-01-10 10:26
    Karol masz ale takie sa prawa marketingu łącznie ze słownictwem
    0
  • Users Avatars Mini
    TeDeK pisze: 2009-01-10 10:34
    Żargon i owszem,ale w pracy. Publicznie używa się języka polskiego,a nie człowiek ciągle słyszy kretynów stosujących żargon korporacyjny typu: PR, HR, target, front line, i tym podobne zapożyczenia z zagranicy... W każdym bądź razie ciesze się że nie mam Iphona - mniej ogladam reklam
    0
  • Users Avatars Mini
    Piotr pisze: 2009-01-11 02:39
    Pytanie, ilu spośród użytkowników iPhon'a, to dobrze zarabiający mężczyźni w wieku 35-54 lat? Kampanie na telefonach obejrzały raczej ich dzieci i wnuki...
    0
  • Users Avatars Mini
    ARBOinteractivePolska pisze: 2009-02-06 13:55
    Informacja przeznaczona jest dla branży reklamy internetowej. Pojęcie targetowania (rozumiane jako zawężanie emisji do określonej grupy, pory dnia czy systemu operacyj) funkcjonuje w niej od dawna i jest w niej powszechnie zrozumiałe. Natomiast użytkownikami wymienionych stron o tematyce biznesowo- gospodarczej (niezależnie od rodzaju urządzenia, za pomocą którego posiadają dostęp do internetu) są osoby odpowiadające grupie celowej kampanii, stąd to one stają się jej odbiorcami /marta dzikiewicz
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: