Samsung przygotował kampanię reklamową wprowadzającą model SGH-D600 na polski rynek. Komunikacja oparta jest o prezentowanie funkcji telefonu pozwalających na przeprowadzenie prezentacji z telefonu na rzutnik.
Kampania telewizyjna
Planowana jest kampania telewizyjna w głównych kanałach telewizyjnych w Polsce oparta o 15 i 30 sekundowe spoty. Fabuła spotu krąży wokół funkcji telefonu: aparat 2 megapiksela, TV out, Picsel Viewer jak i bezpośrednie drukowanie i jest owiana lekką tajemnicą.
Kampania kinowa
Ten sam spot będzie prezentowany w 2 strategicznych kinach w Warszawie – CINEMA CITY ARKADIA i CINEMA CITY GALERIA MOKOTÓW.
Kampania internetowa
Wykorzystując takie formy reklamy jak: top layer, baner, xhtml czy brand mark SAMSUNG przygotował kreacje pokazującą w intrygujący sposób 2 najważniejsze funkcje telefonu. Wspomniane formy pojawią się w komunikatorach, na wybranych stronach i portalach internetowch.
Kampania prasowa
W tej kampanii nie występują standardowe formy reklamy lecz SGH-D600 pojawia się w sesjach modowych, specjalnych prezentacjach produktów czy butikach modowych. Nie zabraknie SGH-D600 w nietypowych tytułach jak POLSKI KATALOG SNOWBOARDOWY i reklama przygotowana tylko i wyłącznie do profilu czytelników. Telefon ten pojawi się również na najnowszym pokazie kolekcji Macieja Zienia jak telefon polecany przez projektanta.
Reklama zewnętrzna
Telefon SGH-D600 obok modeli SGH-E350 i SGH-E530 pojawi się na reklamie wielkoformatowej w centrum Warszawy – DH SEZAM oraz przy al. Niepodległości (okolice Polskiego Radia). Dużą makietę telefonu SGH-D600 można zobaczyć przy wyjeździe z warszawskiego lotniska im. Fryderyka Chopina.
Za kreacje globalną odpowiada J. Walter Thompson, lokalnie również JWT adaptuje globalne kreacje, ale tez jest w pełni odpowiedzialne za kreacje internetową. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MINDSHARE.