Katy Perry będzie promować Erę

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 4

Katy Perry została twarzą kampanii realizowanej przez Polską Telefonię Cyfrową.

Era, w ramach projektu grupy Deutsche Telekom, umożliwi swoim klientom – fanom jednej z najbardziej rozpoznawalnych gwiazd muzyki pop, Katy Perry – udział w teledysku do jej nowej piosenki „Firework”.

W produkcji teledysku do singla „Firework”, który ukaże się jeszcze tej jesieni, wezmą udział najbardziej zagorzali fani artystki. Współpraca piosenkarki w ramach projektu zaowocuje również koncertami promującymi jej nową płytę w 8 krajach, w których Deutsche Telekom prowadzi swoją działalność, w tym także w Polsce.

Katy Perry słynie ze swojego otwartego, autentycznego wizerunku, więc to, że chce się podzielić ze swoimi fanami miejscem w świetle jupiterów wydaje się naturalne. Już niebawem PTC - w ramach współpracy z grupą DT - sprawi, że będzie to możliwe dla polskich fanów. Szczęśliwi wybrańcy otrzymają prawo do występu w jej teledysku, który będzie kręcony pod koniec września. W każdym kraju będzie obowiązywał inny system przyznawania tego wyróżnienia — fani będą poproszeni o wykonanie jakiegoś zadania, nakręcenie krótkiego filmu obrazującego ich talent wokalny lub taneczny albo po prostu wezmą udział w loterii. W projekcie, obok Polski, uczestniczą inne kraje z grupy Deutsche Telekom, takie jak: Niemcy, Austria, Węgry, Czechy, Słowacja, Macedonia i Czarnogóra.

Debiutancki album Katy Perry z 2008 roku, „One of the Boys”, sprzedał się w 5 milionach egzemplarzy, a pochodzące z niego utwory „I Kissed a Girl” i „Hot N Cold” figurowały na pierwszych miejscach list przebojów. Już 30 sierpnia na całym świecie ukaże się druga płyta artystki, „Teenage Dream”. Katy Perry, dwukrotnie nominowana do nagrody Grammy, pobiła już rekordy popularności pierwszym singlem z tej płyty pt. „California Gurls”, a w październiku ukaże się jej trzeci singiel „Firework”. Wkrótce potem będzie miała miejsce światowa premiera teledysku do tego utworu, z udziałem osób wybranych przez, m. in., Polską Telefonię Cyfrową i inne firmy z grupy Deutsche Telekom.

„Cieszę się, że mam szansę współpracować z Polską Telefonią Cyfrową, ponieważ chciałabym, żeby teledysk do „Firework” trafił do wszystkich, żeby był autentyczny i szczery” — powiedziała Katy Perry. „To dla mnie bardzo ważna piosenka. Wierzę, że w każdym z nas żarzy się iskra, która może przerodzić się w fajerwerk. Bardzo się cieszę, że będę mogła zbliżyć się do moich fanów”.

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: