Klienci będą mogli w ciągu 30 dni od podpisania umowy zdecydować, czy zatrzymują tę usługę i urządzenie na dłużej – bez ponoszenia kosztów. Pierwszy miesiąc korzystania z oferty będzie całkowicie darmowy.
Po okresie promocyjnym klienci T-Mobile, którzy mają abonament komórkowy mogą zakupić ofertę nielimitowanego internetu domowego ze zniżką 20 zł, a więc w ofercie S za 40 zł, w M – 50 zł, w L – 70 zł, a w XL za 110 zł.
W ofercie dostępne są standardowe routery domowe, jak i routery z anteną zewnętrzną.
Ofercie towarzyszy kampania reklamowa w telewizji i internecie ze spotem, w którym możemy zobaczyć, jak bohater wideo podróżuje po Polsce i sprawdza, czy dobry internet jest też poza dużymi miastami. Odwiedza on rodzinę z dziećmi, seniorów, a także fanów gamingu.
Kampanię przygotowała agencja DDB Warszawa. Materiały BTL opracowała ARC (Grupa Publicis). Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare Poland. Za prowadzenie działań w internecie odpowiada VMLY&R.