Komsa Polska rozpoczęła pierwszą dostawę telefonów komórkowych dla Inea – wirtualnego operatora telekomunikacyjnego. Podpisana została umowa na dostawę sprzętu GSM oraz na obsługę technicznej infolinii dla końcowych użytkowników, będących klientami operatora.
Inea chce mieć 10 tys. klientów telefonii komórkowej. Próg rentowności firma chce osiągnąć przy poziomie kilkunastu tysięcy abonentów.
Komsa Polska w projekcie zapewnia realizację procesu logistycznego oraz dystrybucję sprzętu GSM dla operatora. Zapewnia przy tym ciągłość dostaw gwarantując operatorowi pełną dostępność produktów.
Współpraca z Komsa Polska opiera się również o specjalistyczny hotline od dawna funkcjonujący w ofercie dystrybutora sprzętu. Abonenci Inea mogą korzystać z infolinii Komsa Polska jako technicznego wsparcia dotyczącego zakupionego u operatora wraz z abonentem, sprzętu GSM. Klienci dowiedzą się tu jak korzystać z określonych funkcji telefonu, jak wprowadzić określone ustawienia oraz otrzymają wsparcie w razie naprawy i serwisu sprzętu.