Koniec marzeń CenterNet o operatorze w Wielkiej Brytanii

Newsy
Żródło: NFI Midas
Opinie: 6

CenterNet poinformował, że 18 marca 2009 roku powołano administratorów spółki Advantage Cellular Communications Limited - spółki zależnej od CenterNet - w osobach Mark Boughey oraz Colin Prescott. Administratorzy zostali powołani na podstawie prawa brytyjskiego.
Decyzja o powołaniu administratora stanowi część trwającego procesu restrukturyzacji spółek należących do grupy NFI Midas i prowadzących swoją działalność na terenie Wielkiej Brytanii. Zgodnie z przyjętymi założeniami tego procesu, jego celem jest osiągnięcie określonych wskaźników ekonomicznych przez spółki zadaniowe, w tym w szczególności rentowności na poziomie EBITDA, a następnie na poziomie zysku netto. Jako że w ocenie CenterNet działalność prowadzona przez ACCL nie gwarantowała osiągnięcia takich wskaźników, powołanie administratorów okazało się konieczne. Wpływ na to miała między innymi sytuacja makroekonomiczna w Wielkiej Brytanii - kryzys finansowy, wzrost bezrobocia, spadek produkcji. Zadaniem administratorów jest przejęcie zarządu przedsiębiorstwem ACCL oraz spieniężenie jego majątku i zaspokojenie wierzycieli.

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    skrzypczyk pisze: 2009-03-22 14:32
    Budowa V operatora infrastrukturalnego w wykonaniu CenterNet'u przypomina pracę polskiego rządu - mnóstwo pomysłów i mądrych wypowiedzi a efektów brak. Życzę powodzenia weteranom tej spółki szczególnie tym którzy przeżyli stażem kolejnego prezesa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyler pisze: 2009-03-22 15:48
    @ skrzypczyk - wrecz przeciwnie.. Pomyslow moze i bylo duzo ale zaden wg. mnie nie ma racji bytu.. Co to jest telefonia komorkowa dla wedkarzy!? Poroniony pomysl.. Watpie, zeby wedkarze byli grupa docelowa, ktora bedzie w stanie wygenerowac odpowiednie przychody. Jak ktos jedzie na ryby to szuka swietnego spokoju i czesto osamotnienia. Tacy ludzie nie sa na pewn bardzo intensywnymi uzytkownikami komorek..
    0
  • Users Avatars Mini
    omega pisze: 2009-03-22 21:29
    Centernet to cyniczne cwaniaczki. Ostatnio widziałem audycję w TV Trwam - szef sprzedaży mówił lepkim głosem niczym O.Rydzyk: telefon zapewnia bezpieczeństwo, można zadzwonić po pomoc, telefon zapewnia bezpieczeństwo, można zadzwonić po pomoc... - przez 10 minut! To kolejna machina zastraszająca naszych rodzicó i dziadków tylko po to aby potem z nich wycisnąć każdy grosz z ich rent! Banda świńskich złodziei!!
    0
  • Users Avatars Mini
    przemec pisze: 2009-03-23 10:13
    omega nie przesadzaj... nie obrażaj ludzi, bo na słowa trzeba uważać nawet na forum... chyba ze chcesz sie dolozyć do budowy infrastruktury odszkodowaniem... fakt jest taki że strategia jest kompletnie nie trafiona... jaki przychód wygeneruje emeryt, wędkarz itp uważam dzialania marketingowe za bezsensowne... szukają klientów w grupach społecznych mało aktywnych, nie zainterowanych technologiami i możliwościami komunikacji... 50% nie potrafi pewnie wysłać smsa...
    0
  • Users Avatars Mini
    przemec pisze: 2009-03-23 10:19
    pięknie target wypracował Play i realizuje wzorowo strategie... kibicuje wszystkim nowym opom. konkurecja na rynku musi być i nie ma na klientów lepszej syt jak wzmozona walka o klienta... jednak jak widze działania menagerow z centernetu, mobilekinga, sami swoi to zaczynam się zastanawiac nad programem edukacji... kolega, kolegi, znajoma znajomej - grunt to dobry system rekrutacyjny:)
    0
  • Users Avatars Mini
    skrzypczyk pisze: 2009-03-27 22:12
    Wędkarze, Ministarnci, Emeryci, Renciści... oni może przyniosą odpowiedni przychód aby opłacić tą nieszczęsną spółkę i zminimalizować koszty jakie generują od końca 2007 roku. Dramat:(
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: