Mamy komentarz Ewy Sankowskiej z biura prasowego sieci PLAY na temat przyszłości marki Red Bull MOBILE. Komentarz ten oznacza, że PLAY już nie będzie korzystał z marki RBM i nie będzie od tego roku zobowiązany do opłat licencyjnych. Pozwoli to także operatorowi uporządkować jego portfolio marek. Można się spodziewać, że w przyszłości PLAY zacznie się wycofywać z używania marki UPC, choć na razie prezes firmy tego nie potwierdza. UPC to mocna marka na rynku kablowym i rebranding na PLAY trzeba przeprowadzać bardzo ostrożnie.
Od 2023 roku Red Bull MOBILE i PLAY będą przygotowywać ofertę niezależnie od siebie. Współpraca Play z marką Red Bull MOBILE trwała od 2011 roku i obejmowała zarówno oferty abonamentowe, jak i na kartę. Dotychczasowi klienci będą nadal korzystać z usług na niezmienionych warunkach w Play - operatora zapewniającego najlepszą jakość i najkorzystniejsze oferty. Do ich dyspozycji pozostaje zarówno dedykowana infolinia, jak i nowoczesna aplikacja Play24 do samodzielnego zarządzania kontem.
Pytania dotyczące stricte Red Bull Mobile, prosimy kierować bezpośrednio do RBM.