PLAY wyłączył sprzedaż oferty RedBull Mobile - będzie nowa propozycja inna niż wszystkie

Najważniejsze | Newsy
Opinie: 0
RedBull Mobile - kiedy nowa oferta?

Obecna oferta na kartę i na abonament Red Bull MOBILE nie jest już dostępna dla nowych klientów sieci PLAY. Mogą z niej korzystać tylko obecni abonenci oraz osoby, które chcą przedłużyć umowę.

PLAY podaje, że trwają prace nad nową ofertą, o której na razie wiemy tylko tyle, że ma być "inna niż wszystkie."

Szczegóły nowej oferty mają zostać podane już wkrótce. PLAY już nie będzie wykorzystywać w niej marki Red Bull.

Aktualizacja: otrzymaliśmy oficjalny komunikat biura prasowego sieci PLAY w tej sprawie. Z jego treścią można zapoznać się tutaj

Poniżej dostępne są odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące obecnego stanu marki.

Dlaczego na stronie nie ma już oferty?

Obecnie pracujemy nad nową ofertą.

Czy w nadal mogę kupić i zarejestrować numer w Red Bull MOBILE?

Obecna oferta na kartę i na abonament nie jest już dostępna.

Czy po wygaśnięciu umowy w Red Bull MOBILE mój numer nadal będzie aktywny?

Tak, usługi cały czas będą aktywne, nawet po wygaśnięciu umowy.

Gdzie mogę teraz kupić ofertę kartę?

Oferta na kartę Red Bull MOBILE nie jest już dostępna. Pracujemy nad nową ofertą, o czym poinformujemy wkrótce na stronie www i w social mediach.

Gdzie są teraz punkty obsługi klienta?

Cały czas dostępna jest infolinia i konsultanci pod adresem mailowym.

Czy nowa oferta będzie droższa?

Nowa oferta będzie inna niż wszystkie. O wszystkich szczegółach poinformujemy na naszej stronie redbullmobile.pl i w naszych social mediach.

Czy zmienią się taryfy i ceny?

O wszystkich zmianach cen dotyczących oferty SieMa poinformujemy na stronie play.pl.

Czy muszę podpisywać nową umowę?

Podpisanie nowej umowy nie jest konieczne jeżeli twoja obecna umowa jeszcze trwa.

Czy i gdzie muszę iść, aby zachować numer?

Jeżeli nie chcesz zmienić operatora, twój numer będzie cały czas należał do ciebie.

Czy moja karta SIM jest aktywna, czy wymaga wymiany?

Twoja karta nie wymaga wymiany i będzie cały czas aktywna.

Z kim teraz mam się kontaktować aby dołączyć do Red Bull MOBILE?

Jeżeli chcesz być na liście pierwszych, którzy się dowiedzą o naszej nowej ofercie, zostaw swoje dane kontaktowe w formularzu. Możesz również być z nami w kontakcie używając Facebooka i Instagramu.

Gdzie mogę znaleźć wsparcie techniczne?

Cały czas dostępna jest nasza infolinia pod numerem pokaż numer oraz nasi konsultanci pod adresem mailowym: pokaż adres.

Czy jak zostawię swój numer, skontaktuje się ze mną sprzedawca?

Po pozostawieniu swoich danych kontaktowych w formularzu, wyślemy do Ciebie szczegóły naszej nowej oferty jak tylko będzie gotowa.

Czy infolinia jest nadal aktywna?

Tak, nasza infolinia działa w niezmienionej formule 24h/dobę pod numerem pokaż numer.

Czy aplikacja Play24 nadal działa?

Tak, aplikacja Play24 będzie działać niezmiennie.

Czy nadal mogę kupić doładowanie do swojej karty?

Tak, cały czas doładowania są dostępne. Możesz to zrobić na kilka sposobów:

  • przez internet na stronie doladowania.play.pl
  • w aplikacji PLAY24
  • w bankomacie
  • z telefonu na abonament
  • kartą zdrapką
  • przez terminal płatniczy
  • w punkcie sprzedaży PLAY

Czy roaming w Red Bull MOBILE działa?

Tak, roaming w Red Bull MOBILE działa. Więcej szczegółów odnośnie cennika znajdziesz na www.play.pl.

Czy nadal mogę kupić telefon w Red Bull MOBILE?

Telefony w ofercie Red Bull MOBILE nie są już dostępne.

Czy jeśli wygasa mi umowa, mogę ją przedłużyć?

Tak, jeżeli twoja umowa zbliża się do końca możesz ją przedłużyć o czym zostaniesz poinformowany w wiadomości SMS.

Czy będę miał aktywną pocztę głosową?

Jeżeli masz aktywowaną pocztę głosową to nic się nie zmieni i będzie ona działać bez zmian.

Kiedy dokładnie będzie nowa oferta?

Pracujemy nad tym. Jeżeli chcesz być na liście pierwszych, którzy się dowiedzą o naszej nowej ofercie, zostaw swoje dane kontaktowe w formularzu.

Kto jest właścicielem moich danych?

Podmiotem, który zbiera i przetwarza twoje dane jest P4 Sp. z o.o.

Jak wypowiedzieć umowę?

Wypowiedzenie umowy możliwe jest wyłącznie na podstawie Twojego pisemnego wniosku jako właściciela numeru. Wniosek taki musi być poświadczony Twoim własnoręcznym podpisem. Pismo z rezygnacją prześlij na adres korespondencyjny operatora, najlepiej listem poleconym. Rezygnację możesz też złożyć w Salonie Play lub przesłać skan pisma e-mailem do Obsługi Klienta na adres redbullmobile@pomocplay.pl. Dokument wypowiedzenia umowy powinien zawierać:

  • dane pozwalające zidentyfikować rozwiązywaną umowę, czyli numer usługi, której dotyczy rezygnacja, lub numer umowy,
  • dane właściciela usługi (imię i nazwisko),
  • własnoręczny podpis właściciela.

Pamiętaj, że okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono oświadczenie o rozwiązaniu umowy.

Czy wypowiedzenie umowy wiążę się z dodatkowymi kosztami?

Jeżeli twoja umowa dobiegła końca, wypowiedzenie umowy nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: