Regulamin Promocji "KONWERSJA NA SUPER KARTĘ DLA OSZCZĘDNYCH III"
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Promocja "KONWERSJA NA SUPER KARTĘ DLA OSZCZĘDNYCH III" obejmuje Użytkowników, w rozumieniu "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.", którzy w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. Umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Abonentem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.
2. Warunkiem wzięcia udziału w Promocji "KONWERSJA NA SUPER KARTĘ DLA OSZCZĘDNYCH III" jest pozostawanie przez Użytkownika w okresie ważności konta w momencie dokonywania Konwersji, dokonanie rejestracji numeru oraz posiadanie minimalnego, 3 - miesięcznego stażu liczonego od daty aktywacji karty SIMPLUS.
3. Dla potrzeb niniejszego Regulaminu dla oznaczenia aktywacji Abonenta dokonanej w następstwie podpisania przez Użytkownika Umowy przy jednoczesnym zachowaniu numeru używa się terminu "Konwersja" , przez którą następuje zmiana statusu Użytkownika na Abonenta.
4. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 15,00 zł (18,30 zł brutto).
Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 100,00 zł (122,00 zł brutto).
5. Promocyjna opłata aktywacyjna w wysokości określonej w § 1 pkt.4 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym.
6. W Promocji "KONWERSJA NA SUPER KARTĘ DLA OSZCZĘDNYCH III" nie ma możliwości zakupu aparatu telefonicznego po promocyjnej cenie.
7. Promocja "KONWERSJA NA SUPER KARTĘ DLA OSZCZĘDNYCH III" trwa od 01.04.2004 do 30.06.2004 roku. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia Promocji bez podawania przyczyn.
8. Do wzięcia udziału w Promocji "KONWERSJA NA SUPER KARTĘ DLA OSZCZĘDNYCH III" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w § 1 pkt.1-2
9. Abonent zawierający Umowę w Promocji "KONWERSJA NA SUPER KARTĘ DLA OSZCZĘDNYCH III" może wybrać tylko taryfę Plus 20.
§ 2 OGRANICZENIA
1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "KONWERSJA NA SUPER KARTĘ DLA OSZCZĘDNYCH III":
a) bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia,
b) Abonent nie może zawiesić świadczenia usług,
c) Abonent nie może rozwiązać Umowy.
2. Abonent zawierający Umowę w Promocji "KONWERSJA NA SUPER KARTĘ DLA OSZCZĘDNYCH III" nie może, w zamian oferowanych warunków promocyjnych, żądać innego rodzaju usługi.
3. Abonent, który wziął udział w Promocji "KONWERSJA NA SUPER KARTĘ DLA OSZCZĘDNYCH III" nie może w ciągu 12 miesięcy od daty dokonania Konwersji zmienić taryfy.
§ 3 WARUNKI SPECJALNE
1. W Promocji "KONWERSJA NA SUPER KARTĘ DLA OSZCZĘDNYCH III" oferowany jest rabat pomniejszający wysokość opłaty abonamentowej, określonej w Cenniku usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (zwany dalej "Rabatem").
2. Rabat, o którym mowa w § 3 pkt.1, udzielany będzie Abonentowi przez 12 miesięcy od dnia dokonania Konwersji.
3. Wysokość Rabatu, o którym mowa w § 3 pkt.1 kształtuje się odpowiednio:
Taryfa | Sumaryczna wysokość Rabatu od daty dokonania Konwersji (wartość w zł) | Miesięczna wysokość Rabatu (wartość w zł) | Miesięczna wysokość opłaty abonamentowej w okresie udzielania Rabatu od daty dokonania Konwersji (wartość w zł) |
Plus 20 | 180,00 (219,60 brutto) | 15,00 (18,30 brutto) | 10,00 (12,20 brutto) |
4. Dokonanie aktywacji i/lub deaktywacji usług: "Oferta Taniej Poza Szczytem" i "Usługi jednosekundowego naliczania opłat" w okresie 12 miesięcy od dnia dokonania Konwersji w Promocji "KONWERSJA NA SUPER KARTĘ DLA OSZCZĘDNYCH III" powoduje zaprzestanie naliczania Rabatu, o którym mowa w § 3 pkt.1-3.
5. W okresie, w którym udzielany jest Rabat, o którym mowa w pkt. § 3 pkt 1-3, w ramach opłaty abonamentowej w wysokości 10 zł (12,20 zł brutto) Abonentowi nie przysługują minuty ani SMS-y wliczone w abonament.
6. W okresie rozliczeniowym, w którym upłynie 12 miesięcy od dnia dokonania Konwersji opłaty abonamentowe w okresie promocyjnym i po okresie promocyjnym naliczane są oddzielnie, proporcjonalnie do liczby dni danego okresu.
7. Abonent, który zawarł Umowę w ramach Promocji "KONWERSJA NA SUPER KARTĘ DLA OSZCZĘDNYCH III" otrzymuje bonifikatę na wykonane krajowe połączenia głosowe i krajowe SMS-y (zwaną dalej "Bonifikatą"). Bonifikata udzielana będzie przez 12 okresów rozliczeniowych od daty dokonania Konwersji z tym, że pierwszy okres rozliczeniowy będzie trwał od dnia dokonania Konwersji do końca pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego.
8. Wysokość Bonifikaty, o której mowa w § 3 pkt.7 kształtuje się odpowiednio:
Taryfa | Sumaryczna wysokość Bonifikaty od daty dokonania Konwersji (wartość w zł) | Miesięczna wysokość Bonifikaty (wartość w zł) |
Plus 20 | 240,00 (292,80 brutto) | 20,00 (24,40 brutto) |
9. Bonifikata, o której mowa w § 3 pkt.7 niewykorzystana w bieżącym okresie rozliczeniowym może zostać wykorzystana w kolejnych 3 okresach rozliczeniowych. Jako pierwsza w danym okresie rozliczeniowym wykorzystywana jest kwota Bonifikaty niewykorzystana w poprzednich okresach rozliczeniowych.
10. Jeśli Bonifikata z danego okresu rozliczeniowego nie zostanie wykorzystana w ciągu kolejnych 3 okresów rozliczeniowych wówczas Abonent traci prawo do niewykorzystanej części Bonifikaty. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą Bonifikatę.
§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI
1. Promocja "KONWERSJA NA SUPER KARTĘ DLA OSZCZĘDNYCH III" w czasie jej trwania nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 4 pkt. 2.
2. Abonent, który wziął udział w Promocji "KONWERSJA NA SUPER KARTĘ DLA OSZCZĘDNYCH III", może na warunkach promocyjnych uruchomić usługę "Strefa Plus". Szczegółowe informacje na temat zasad uruchomienia i działania usługi "Strefa Plus" zawiera Regulamin aktualnie obowiązującej promocji dla usługi "Strefa Plus".
§ 5 AKTYWACJA KARTY SIM
1. W przypadku utraty karty SIM, na której dokonano Konwersji w ramach Promocji "KONWERSJA NA SUPER KARTĘ DLA OSZCZĘDNYCH III, przed upływem 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
2. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty karty SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł (61,00 zł brutto).
3. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 5 pkt.2, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 7 pkt.1 Regulaminu.
§ 6 INNE ZOBOWIĄZANIA
1. Abonent zobowiązuje się do informowania Polkomtel S.A. o stosowaniu urządzeń FCT "Fixed Cellular Terminal" (adapter GSM, urządzenie zapewniające dostęp do sieci GSM z terminali stacjonarnych lub też central PBX), w których wykorzystane będą karty SIM działające w sieci Plus GSM.
2. Abonent zobowiązuje się do przekazania Polkomtel S.A. pełnego zakresu numeracji wewnętrznej centrali PBX "Private Branch Exchange" (centrala abonencka umożliwiająca łączność wewnętrzną w biurze z możliwością realizacji połączeń do i z innych sieci) wraz z dokumentami potwierdzającymi prawo do numeracji, z której będą pochodziły połączenia realizowane za pośrednictwem urządzeń FCT.
3. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM, działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.
4. Polkomtel S.A. ma prawo do wypowiedzenia Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Abonenta z zobowiązań określonych w § 6 pkt 1- 3, co nie wyłącza możliwości skorzystania przez Polkomtel S.A. z uprawnień określonych w § 7 pkt.1.
§ 7 KARY UMOWNE
1. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 2 pkt.1 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Abonenta lub zaprzestania korzystania z usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 150,00 PLN.
2. Nie podlega rygorom określonym w § 7 pkt.1 rozwiązanie Umowy przez Abonenta w przypadku zmiany Cennika usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Abonenta usługi, chyba, że podwyższenie opłat nastąpiło w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów prawa podatkowego.
§ 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "KONWERSJA NA SUPER KARTĘ DLA OSZCZĘDNYCH III" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.