Kreacje reklamowe 36.6

Newsy
Opinie: 8

Kreacje reklamowe nowej marki 36.6 (outdoor i tv).

Outdoor

     
     
     
   

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (8):

Komentuj

Komentarze / 8

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    morpheus pisze: 2008-06-05 18:56
    Ach och zaraz się rozpłynę - taka wspaniała oferta :P ps. pierwszy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bravura pisze: 2008-06-05 19:50
    Wreszcie oferta uświadamiająca wszystim malkontentom, że jak się nie podoba, to NIEMAMUSU.pl!
    0
  • Users Avatars Mini
    Justin pisze: 2008-06-05 20:27
    Jest szał marketingowcy sie wysili:)
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2008-06-06 01:25
    *** Bravura - a kiedys bym 'mus'? Z kazdej oferty prepaid mozna zrezygnowac kiedy sie chce, mozna zmienic operatora, taryfe... NIEMAMUSU korzystac z tego a nie innego dostawcy uslug
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2008-06-06 01:26
    mialo byc - a kiedys BYL 'mus' ?
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2008-06-06 03:59
    Ale przyznajcie, że reklamy są niezłe. Nowy, świeży powiew. Taka "odremontowana" Heyah. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kanalia pisze: 2008-06-06 04:13
    lepsza Heyah 2... dużo lepsza... brakuje tylko migracji z dawnych ofert plusa :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Markbit pisze: 2008-06-09 14:42
    Moje hasło: NIE MA MUSU KORZYSTAĆ Z PLUSA ;D choćby dlatego, że 36.6 to produkt niszowy skierowany dla konkretnego przedziału wiekowego i (bez)dochodowego, co właśnie ma podkreślić ta "ortogramatyczna" kreacja reklamowa ;) Moim zdaniem to raczej próba nowej segmentacji rynku i kanibalizm wobec simplusa oraz pozostałych ofert prepaidowych konkurencji. Sukces murowany, ale jedynym zyskiem dla Polkomtela będzie tylko trwalsza relacja z potencjalnym klientem i jego dlasza eksploatacja w przyszłości.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: