Wprowadzając na rynek nowy telefon Solid B2100 Samsung rozpoczyna ogólnopolską akcję „Laboratorium”. Jej celem jest zapoznanie konsumentów z głównymi cechami telefonu: wyjątkową trwałością i odpornością na wodę, uderzenia, kurz i pył.
Hostessy i animatorzy ubrani w białe fartuchy, maseczki przeciwpyłowe i okulary laboratoryjne – oto znak rozpoznawczy akcji, której z bliska będą mogły się przyjrzeć osoby odwiedzające w najbliższy weekend centra sieci Tesco, Media Markt oraz Saturn w ponad 15 miastach w całej Polsce. Zabawa będzie polegała na testowaniu telefonu Samsung Solid B2100 w „trudnych” warunkach, którymi na potrzeby akcji będą 4 menzurki wypełnione wodą, piaskiem, kruszonym lodem i błotem. Chętni będą mogli się przekonać, iż nawet po zanurzeniu w wodzie telefon jest sprawny i można z niego wykonać połączenia. Na uczestników testów czekają specjalne gadżety w postaci naklejek i koszulek Samsung Solid. T-shirty otrzymają również osoby, które w dniu imprezy zdecydują się na zakup telefonu w sieci Media Markt. Akcje „Laboratorium” będą trwać od piątku do niedzieli w godz. 12-20.
Miasta objęte akcją: Warszawa, Katowice, Gdańsk, Konin, Gorzów Wlkp, Lublin, Szczecin, Rzeszów, Nowy Sącz, Radom, Kielce, Białystok, Bielsko-Biała, Łódź, Poznań, Kraków, Wrocław, Olsztyn
Telefony można też przetestować on-line na stronie www.solid.samsung.pl.
Wprowadzeniu telefonu Samsung Solid B2100 na rynek towarzyszy niewielka kampania reklamowa w prasie specjalistycznej, Internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie, miejscowościach wypoczynkowych oraz trasach dojazdowych do nich. Akcja rusza w najbliższy weekend w centrach handlowych w największych miastach w całej Polsce i potrwa do końca czerwca. Kontynuacją akcji będą testy telefonu Samsung Solid B2100 w miejscowościach nadmorskich. Nowy model pojawi się również podczas imprezy studenckiej Ursynalia 2009 oraz zawodów lekkoatletycznych Samsung Athletic Cup.