Lennard Hoornik - nowy szef marketingu Sony Ericsson

Newsy
Żródło: Sony Ericsson
Opinie: 2

Nowym szefem marketingu Sony Ericsson Mobile Communications został od 1 kwietnia Lennard Hoornik, wiceprezes i dotychczasowy szef regionu Azja-Pacyfik. Hoornik pracował w tym regionie od stycznia 2006 r. Wcześniej odpowiadał za sprzedaż do sieci Vodafone. Na początku istnienia spółki SE Hoornik był także przez pewien okres wiceprezesem ds. marketingu. Wcześniej nowy szef marketingu pracował w holenderskim oddziale Sony.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    marecki pisze: 2008-04-01 22:15
    Naród polski w porę dostrzegł ze SE to drogie tandetne zabaweczki ,sam sie o tym przekonałem zresztą .Niestety trzeba sie uczyć na własnych błędach a przekonany byłem że skoro w nazwie widnieje ,,SONY'' to najwyższa jakość kryje sie w środku.Dlatego pretensje mam tylko do siebie że kupiłem to badziewo i do producenta ze takie coś trafia na rynek. Dlatego zanotowali kiepski ostatni kwartał sprzedażowy i spory spadek .
    0
  • Users Avatars Mini
    marecki pisze: 2008-04-02 00:10
    Naród polski w porę dostrzegł ze SE to drogie tandetne zabaweczki ,sam sie o tym przekonałem zresztą .Niestety trzeba sie uczyć na własnych błędach a przekonany byłem że skoro w nazwie widnieje ,,SONY'' to najwyższa jakość kryje sie w środku.Dlatego pretensje mam tylko do siebie że kupiłem to badziewo i do producenta ze takie coś trafia na rynek. Dlatego zanotowali kiepski ostatni kwartał sprzedażowy i spory spadek .
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: