Liczba klientów polskich operatorów komórkowych na koniec III kw. 2011 - Orange, Plus, T-Mobile, PLAY

Newsy
Opinie: 20

Liczba klientów polskich operatorów komórkowych na koniec III kw. 2011 (Orange, Plus, T-Mobile, PLAY):

Orange

14.614.000

Plus

14.029.000

T-Mobile

13.406.000

PLAY (operator podaje liczbę orientacyjną zaniżoną)

6.500.000

Pozostali operatorzy

863.800

Suma aktywnych kart SIM (źródło danych GUS)

49.412.800

Liczba klientów polskich operatorów komórkowych na koniec III kw. 2011 (duży wykres dostępny po kliknięciu)

Źródła danych (linki do stron źródłowych):

wyniki Orange

wyniki Plusa

wyniki T-Mobile

wyniki PLAY

dane GUS

Opinie:

Opinie archiwalne (20):

Komentuj

Komentarze / 20

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    walter pisze: 2011-11-10 12:36
    Najlepiej zdecydowanie sie prezentuja Orange i Play. Orange az o 600 tysiecy wyprzedza drugiego Plusa, Play za to ladnie znajduje swoje miejsce na rynku (choc pewnie sporo tam "kart duchow"). Jakies pomysly dlaczego akurat te dwie sieci? Orange za aktywnosc na pewno, faceboka, play za swiezosc?
    0
  • Users Avatars Mini
    pikatchu pisze: 2011-11-10 13:13
    Ciekawa jestem jaki procent z tego T-mobile'a należy do Heyah :) Pomiędzy gigantami nie ma jakieś specjalnie dużej różnicy, wyniki są dość porównywalne.
    0
  • Users Avatars Mini
    marlena pisze: 2011-11-10 14:35
    Wszystko się zmieni jak Polkomtel połknie Play
    0
  • Users Avatars Mini
    DanielR pisze: 2011-11-10 15:08
    marlenko, chyba w Twoich snach... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2011-11-10 16:07
    Marlenko czas łyknąć psychotropy
    0
  • Users Avatars Mini
    Iza pisze: 2011-11-10 16:37
    Zgodzę się w pełni z @Walterem, choć przyznam szczerze, że jeśli chodzi o Play to spodziewałam się lepszych wyników mimo krótszego stażu na rynku. Między Orange a Plusem też jest spora różnica, choć z tego co kojarzę być może wynika to z faktu, iż Orange był w ostatnim czasie aktywniejszy pod względem wprowadzania różnego rodzaju promocji i nowości ofertowych- od ofert biznesowych po prepaidy
    0
  • Users Avatars Mini
    Czajson-1 pisze: 2011-11-10 18:22
    walter - pleciesz 3 po 3. Liczba klientów to również obraz ludzi, którzy nie potrafią zrezygnować z Orange i Play z powodu znajomych w sieci i bezpłatnych połączeń do nich. Wiesz tylko jaki jest minus tego teoretycznego pozytywu? Tacy klienci, którzy siedzą w sieci dla bezpłatnych połączeń to w dużej mierze Ci, którzy nie generują zysków poza obowiązkowym doładowaniem. Co innego puszyć się z powodu cyfr w liczbie klientów a co innego mieć cyfry w zysku.
    0
  • Users Avatars Mini
    Geniusz pisze: 2011-11-11 15:58
    Czajson: słusznie piszesz, nie ważne dla operatora liczba klientow, tylko ile da się wycisnąć z nich - inaczej mówiąc jak dochodowa jest firma. Tylko nigdy nie wiesz jaki klient jest bogaty i który hojnie płaci rachunki. Dlatego lepiej mięc węcej klientów niż mniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Geniusz pisze: 2011-11-11 16:04
    i tu jest pies pogrzebany - w sumie dochodzimy do wniosku że jednak operatorowi powinno zależeć na liczbie klientów. Tak więc temu operatorowi któremu uda się przyciągnąć największą ilość klientów - należy się szacunek i respekcik:P
    0
  • Users Avatars Mini
    ada pisze: 2011-11-11 17:46
    niekoniecznie macie rację w ogólnym zarysie. W pełni zgadzam się z wami, że trzeba mieć dużo klientów i trzeba doić klientów. Natomiast pomijacie najważniejszy dla części ludzi paramtetr - jakość obsługi klienta. Jakość połączeń. Jakość internetu w komórkach i dodatkowych urządzeniach mobilnych. To wszystko składa się na 'zadowolenie' i 'wierność' klientów. Niestety w naszym kraju ciągle dominuje marketing negatywny (tzw. mniejszego zła). Nie ma super oferty za bezcen, a szkoda.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wezmyr pisze: 2011-11-11 20:52
    Marlena- Polkomtel NIGDY nie połknie PLAY. A to z tego powodu, że stałby się operatorem dominującym i podlegałby takim samym regulacjom jak TP. A nikt normalny na to nie pójdzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wezmyr pisze: 2011-11-11 20:55
    Czajson- nie cwaniakuj. Bo akurat Orange ma najwyższe dochody na rynku biznesowym. I co, chcesz powiedzieć, że Ci ludzie tam siedzą dla darmowych rozmów ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Nina pisze: 2011-11-15 13:51
    @Czajson- jeśli klient nie chce zrezygnować z operatora ze względu na jedną konkretna usługę to uważam, że jest to swego rodzaju sukces i nie ma co tego przeliczać w sposób jaki to robisz. Operatorzy po to tworzą atrakcyjne oferty, by przyciągnąć bądź zatrzymać jak największą ilość osób. Orange się to udało i przypuszczam, że nie jest to tylko kwestia nielimitowanych rozmów. Analizowałeś ostatnie zmiany w taryfach optymalnych?
    0
  • Users Avatars Mini
    Iliana pisze: 2011-11-28 22:20
    Tendencje rosnaca ma T-Mobile oraz Play. Ciekawa jestem tych wyników za jakis czas, kiedy wiekszosc usiwadomi sobie jaka siec jest najlepsza. Otóz wrózę przyszlosc zdecydowanie w kolorach magnety :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Arkadio pisze: 2011-11-30 11:06
    Dane są przekłamane ,dlatego że nikt nie podaje ile kart jest bez kontraktu (pripeid) biorąc pod uwagę roczną ,albo dwuletnią ważność konta jakieś 20-30 (w PLEY nawet 50)procent to simy leżące w szufladach ,a dzieki braku koniecznosć doładowywanie wliczane do bazy operatora
    0
  • Users Avatars Mini
    Erko pisze: 2012-02-14 16:38
    Arkadio a skąd wiesz ile leży kart w "szufladach" W3? A u nich to pewnie same aktywne simy....
    0
  • Users Avatars Mini
    RWgcIaEregGH pisze: 2012-02-22 20:05
    Az ckiari przechodza po calym ciele czytajac Pani artykuly.Dzekuje za piekne slowa i za to ,ze istnieje ktos taki ,kto mysli podobnie i o tym przypomina.Pozdrawiam serdecznie
    0
  • Users Avatars Mini
    YiRygWxALnAuyhTp pisze: 2012-02-22 20:45
    MatroxRzadko kiedy bawie sie w gmrmaar nazi, ale trafil sie niezly byk w tym fragmencie: najlepsza ostrosc zyskuje przy nieco innym >koncie< pochylenia ekranu";) | </a>
    0
  • Users Avatars Mini
    robercik pisze: 2012-03-12 20:01
    Ja tam uwazam że dla orange wielkie brawa za pierwsze miejsce wiem ze kiedys ta sytułacja wygladała inaczej i to plus przodował dobra polityka firmy za angażowali sie do walki z play gdzie u moich znajomych dłużo klijentów im podebrali. Za umiejscowienie sie na rynku play tez tyle tylko że ich karty długo moga być aktywne. ale to ich polityka biznesowa żeby jeszcze bardziej być widocznym na rynku dzięki temu są bardziej widoczni.
    0
  • Users Avatars Mini
    bart pisze: 2012-06-17 14:28
    Wezmyr, właśnie klienci biznesowi, ci starsi zwłaszcza, najmniej chętnie zmieniają operatora. W wielu przypadkach nawet o tym nie myślą. Mimo możliwości przeniesienia numeru siedzi w nich jakaś irracjonalna obawa o utratę kontaktu z klientem gdy zmienią operatora, jakiś lęk przed ruszeniem tego. Takie mam wrażenie i obserwacje.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: