W grudniu, pod adresem www.okiemjadwigi.pl, ruszył blog Jadwigi Ślawskiej-Szalewicz, ambasadorki marki Emporia.
Blog będzie wykorzystywany przez Emporia Telecom do promocji najważniejszych dla firmy wartości, takich jak aktywizacja seniorów i wzrost ich zaangażowania w życie społeczne – także z użyciem technologii oraz sprawienie, by czuli się potrzebni i wyjątkowi. Emporia pragnie aktywizować seniorów, a także pokazać im, że technologia nie jest przywilejem zarezerwowanym wyłącznie dla młodzieży. Korzystanie z telefonu komórkowego czy pisanie bloga to proste czynności, które mogą być z powodzeniem wykonywane niezależenie od wieku.
Jadwiga Ślawska-Szalewicz samodzielnie przygotowuje wszystkie teksty na blog „Okiem Jadwigi” oraz umieszcza je na platformie blogowej. Wpisy podzieliła na trzy grupy tematyczne: Informacje, Święta i Wspomnienia. Z czasem powstaną kolejne kategorie. Jadwiga Ślawska-Szalewicz jest aktywną kobietą w wieku 64 lat, zapaloną ogrodniczką, babcią czwórki wnucząt. Przez całe swoje życie zawodowe była związana ze sportem wyczynowym. Pracowała w Polskim Związku Judo, Departamencie Sportu Głównego Komitetu Kultury Fizycznej i Turystyki, Polskim Związku Szermierczym, przez 28 lat współtworzyła również Polski Związek Badmintona. Wybrano ją na ambasadorkę marki emporia ze względu na jej optymizm, zaangażowanie i ogromną pasję, z jaką oddaje się wszystkim czynnościom, które wykonuje.