Maxcom rozpoczyna sprzedaż smartfonów Meizu.
Maxcom liczy, że uda mu się w tym roku sprzedać ponad 100 tys. smartfonów. Budżet marketingowy ma wynieść kilka milionów złotych, ale jego realna wielkość jest od razu powiązana z wynikami sprzedaży. Część budżetu na reklamę ma pokryć Meizu.
Aktualna oferta składa się z trzech modeli: M6, M6s, Pro 7, a w kolejnych miesiącach będzie rozszerzona o akcesoria oraz nowe modele.
Urządzenia Meizu są już dostępne w największych platformach internetowych, następnie będą sukcesywnie wprowadzane na półki sklepowe elektromarketów oraz sieci operatorskich.
Smartfony można zamówić tutaj
W tym roku na polski rynek mają być wprowadzone przynajmniej trzy kolejne smartfony, w tym flagowiec Meizu 16 Series.
Telefony mają mieć w pełni spolszoną nakładkę oraz serwis w standardzie door to door.
Meizu w 2017 r. sprzedało 20 mln telefonów, z czego ponad 100 tys. smartfonów znalazło nabywców w Hiszpanii.