Polkomtel wybrał Media Direction OMD do obsługi swojego budżetu mediowego. Umowa zacznie obowiązywać od początku stycznia 2010 roku.
Plus rozstrzygnął rozpoczęty cztery miesiące temu przetarg na obsługę mediową. W finale przetargu znalazły się dwa domy mediowe: Media Direction OMD i MediaCom. Zostały one zaproszone, jako oferujące najciekawsze i najbardziej jakościowe rozwiązania. Ostatecznie zdecydowano, że obsługa budżetu mediowego Polkomtel S.A. zostanie powierzona Media Direction OMD.
Naszym zdaniem Media Direction OMD zaprezentował ofertę najlepiej odpowiadającą naszym potrzebom. Jednocześnie wykazał największe zaangażowanie, wyróżniał się indywidualnym podejściem, a także najlepszym zrozumieniem oczekiwań naszych marek. Dlatego ostatecznie zdecydowaliśmy od nowego roku rozpocząć współpracę właśnie z tym domem mediowym. – powiedziała Jowita Michalska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej.
Obsługa mediowa obejmuje planowanie i zakup mediów ATL. Media Direction OMD rozpocznie współpracę z Polkomtel S.A. w styczniu 2010 roku.