Mio Technology wzmocniło pozycję lidera w rynku nawigacji samochodowych, zarówno w Polsce jak i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Świadczą o tym wyniki osiągnięte w 2009 r., co potwierdza raport firmy GFK Polonia.
Kolejny rok z rzędu marka Mio zwiększa swoje udziały rynkowe. Od połowy 2009 r. Mio utrzymywało 30% (w ujęciu ilościowym) udział w rynku nawigacji, co w konsekwencji pozwoliło na osiągnięcie 27,4 % w ujęciu rocznym. Jest to o 7% więcej niż przed rokiem. Z kolei biorąc pod uwagę wartość sprzedaży ubiegły rok dla Mio zamknął się wynikiem 25,4% (21,4% w 2008 r.). Przewaga na kolejną marką sięga 11,7% (w ujęciu ilościowym) i 6,4% (w ujęciu wartościowym).
Z danych opublikowanych przez GFK Polonia wynika m.in., że maleją udziały rynkowe urządzeń „no name”. Polacy coraz częściej sięgają po sprawdzone markowe produkty. Wśród nawigacji marki Mio największą popularnością cieszyły się m.in. model Mio Moov 500 PL i M 300 PL.
Dane pochodzą z raportu „Rynek nawigacji samochodowych w Polsce w 2009 r. GFK Polonia, Retail and Technology (Luty 2010 r.).