9 października startuje kampania reklamowa wspierająca najnowszą promocję MixPlusa. Jej celem jest promocja najnowszej oferty muzycznej marki oraz podkreślenie silnej pozycji brandu, jako doskonałego rozwiązania dla młodych ludzi ceniących sobie wolność, muzykę, a także otwartych na nowinki technologiczne. Kampania obejmie telewizję, prasę, radio oraz internet.
W ramach nowej kampanii przygotowano dwie wersje spotów, w formatach 15 i 20 sekund, których konwencja w zabawny sposób nawiązuje do charakterystycznego świata młodych ludzi. Za kreację wszystkich działań reklamowych odpowiada agencja reklamowa PZL.
Kampania będzie obecna w mediach do końca października. Skoncentruje się przede wszystkim na telewizji. Uzupełnieniem kampanii TV będzie prasa, radio oraz internet. Media zaplanował i kupił dom mediowy Universal McCann.
Klient: Plus (Polkomtel S.A.)
Przedstawiciel klienta: Krzysztof Ziewiec, Joanna Kanonowicz
Agencja: PZL Sp. z o.o.
Przedstawiciel agencji: Natalia Krzyśków, Katarzyna Epa
Dyrektor kreatywny: Iwo Zaniewski
Dyrektor artystyczny: Iwo Zaniewski, Mikołaj Leszczyński
Copywriter: Wojciech Fiedorczuk
Reżyseria: Iwo Zaniewski
Studio: Graffiti Film
Media: TV, radio, prasa, Internet
Czas trwania: 9-31.10.2009