Pod hasłem "Gwiazdy świecą nocą" wystartowała kampania promująca najbardziej prestiżowy samochód marki Skoda Superb. Kampanię, na zlecenie Skoda Auto Polska S.A., przygotowała agencja reklamowa PEPPERMINT. Mobilną częścią programu zajęła się agencja marketingu mobilnego MobiJOY!
Celem kampanii jest poinformowanie potencjalnych klientów o zaletach nowego modelu Skody oraz zachęcenie do odbycia jazdy próbnej. Adresaci kampanii otrzymali pełen pakiet informacji o promowanym aucie. Każdy zainteresowany mógł umówić się na jazdę próbną wysyłając SMS na podany w materiałach numer telefonu. Dla podniesienia emocji testy nowego modelu odbywają się nocą.
"Jazda nocna stwarza możliwość zaproszenia osób z grupy docelowej, które w ciągu dnia nie mają czasu, a jednocześnie jest to doskonała okazja do zaprezentowania efektownych systemów nawigacji i iluminacji wnętrza zastosowanych w aucie. Chcieliśmy, aby ta kampania stała się dla jej uczestników ciekawą przygodą i w naturalny sposób skłoniła do odbycia jazdy próbnej Skodą Superb. Wydaje się, że pomysł na zorganizowanie jazd nocą oraz przygotowany specjalnie na tę okazję niestandardowy pakiet materiałów promocyjnych powinien spełnić nasze oczekiwania. Z pierwszych danych wiemy, że użyte podczas kampanii narzędzia marketingu mobilnego znacznie wzmocniły efektywność kontaktu. Rzeczywiste efekty kampanii będzie można jednak podsumować dopiero po zakończeniu wszystkich jazd próbnych" - powiedział Piotr Mularewicz z PEPPERMINT.
Akcja rozpoczęła się wysłaniem do wybranej grupy osób materiałów zawierających informacje o Skoda Superb i zaproszenie do odbycia nią jazdy próbnej. W materiałach znajduje się również numer infolinii oraz numer, na który można wysłać SMS o określonej treści. W odpowiedzi na przysłanego SMSa, na numer z którego został on nadany, oddzwania konsultant infolinii i ustala godzinę oraz miejsce spotkania w celu odbycia jazdy próbnej. Równolegle, do wszystkich potencjalnych Klientów objętych akcją, którzy posiadają telefony komórkowe, wysłane zostały SMSy podkreślające walory samochodu i nakłaniające adresatów do umówienia się na jazdę próbną.
"W akcję promocyjną, którą mamy okazję realizować, SMSy zostały wkomponowane w taki sposób, aby wykorzystać ich główne cechy jak precyzja, szybkość dotarcia do wybranej grupy odbiorców, zindywidualizowany charakter, a także łatwość wygenerowania odpowiedzi przez adresata wiadomości" - powiedział Piotr Długiewicz z MobiJOY!.
Peppermint jest odpowiedzialna za koncepcję, kreację oraz wielopłaszczyznową realizację programu. Agencja marketingu mobilnego MobiJOY! zaprojektowała podstawowy kanał komunikacji z klientami oraz dostarczyła system SMSowy. Akcja rozpoczęła się 16 maja.