Mobilking, który obecnie ma 100 tys. klientów, chce, by w ciągu kilku lat ich liczba wzrosła do 1 mln - poinformował agencję PAP Jarosław Czerka, nowy dyrektor zarządzający spółki. "100 tys. klientów w ciągu sześciu miesięcy od wejścia na rynek to imponujący wynik. Moim celem jest jednak jeden milion klientów w perspektywie kilku lat" - powiedział w piątek PAP Czerka.
Jarosław Czerka
Dyrektor Zarządzający
Ukończył Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu. Karierę zawodową zaczynał w Pepsico, gdzie odpowiadał za sprzedaż regionalną. Następnie podjął pracę w BROK S.A. na stanowisku dyrektora sprzedaży i dystrybucji. Do jego kompetencji należała realizacja strategii sprzedaży i nadzór nad siecią dystrybucji w całej Polsce. W 2005 r. związał się z branżą telekomunikacyjną. W PTK Centertel-Orange został dyrektorem sprzedaży zajmującym się planowaniem i realizacją strategii sprzedażowej w kanale B2B. Przed przejściem do MOBILKING do sierpnia 2008 r. pracował w IMPERIAL TOBACCO POLSKA S.A. na stanowisku Dyrektora Sprzedaży. Po godzinach oddaje się swojej pasji - rajdom off-road.