Od października br. startery i doładowania MOBILKING można kupić w ponad 500 punktach sprzedaży Totolotka na terenie całej Polski. W każdym z nich klienci będą mogli znaleźć plakaty, ulotki i inne materiały z informacjami o operatorze. Ponadto MOBILKING został oficjalnym partnerem Ligi Mixu – programu lojalnościowego prowadzonego przez Totolotek, w którym główną nagrodą jest 14 dwuosobowych wyjazdów na mecze AC Milan na San Siro. Edycja, w ramach której można wygrać wyjazd na mecz AC Milan potrwa do 30 grudnia br. W ramach wsparcia Ligi Mixu informacje o MOBILKING ukazują się na stronie WWW Totolotka oraz na 2 mln kuponów, które co miesiąc sprzedawane są w kolekturach. Operator jest również partnerem cyklicznego konkursu „Wygrana Tygodnia”.
Wszelkie informacje na temat oferty, dostępnych zakładów w Totolotku oraz wyników spotkań piłkarskich można znaleźć w telefonach sieci MOBILKING na wap.sportrelax.pl i w zakładce Sport+Relax. Do użytkowników operatora będą też trafiać, poprzez wiadomości tekstowe, aktualne informacje na temat oferty i promocji Totolotka. W planach jest również gra SMSowa, która zostanie przygotowana dla miłośników zakładów bukmacherskich.