Startery operatora Mobilking pojawią się wkrótce na pocztach. Ruch ten wzbogaciłby sieć dystrybucji wirtualnego operatora o 5 tys. punktów. Dziś Mobilking ma ponad 32 tys. punktów sprzedaży. Są to m.in. kioski, komisy z telefonami i sklepy Żabka, sieci Kolporter i Auchan.
Z badań ujawnionych przez Mobilking Gazecie Wyborczej wynika z nich m.in., że wśród mężczyzn w wieku od 20 do ponad 30 lat, którzy stanowią część grupy docelowej operatora, świadomość marki wynosi 41 proc. "Wynik plasuje nas na szóstym miejscu, przed markami pre-paidowymi, takimi jak Sami Swoi, Simplus, Tak Tak i Pop" - chwali się szef Mobilkinga, Tomasz Rudnicki. Dodaje, że istotny jest dla niego również wynik badania pokazujący, którą markę wybraliby użytkownicy telefonów komórkowych (również z grupy docelowej) przy zmianie operatora. Okazało się, że Mobilking zajmuje pierwsze miejsce, m.in. przed ofertą abonamentową Plusa i Orange.
"Z naszych badań wynika, że 28 proc. facetów, którzy mogliby być naszymi potencjalnymi klientami, w ogóle nie ma jeszcze telefonu. To powoduje, że szukamy klientów zarówno wśród użytkowników innych sieci, jak i wśród tych, którzy wciąż nie wybrali swojego operatora" - mówi Rudnicki.