Era udostępniła abonentom Mobilne internetowe  Biuro Obsługi Klienta (Mobilne iBOA). Ten samoobsługowy serwis umożliwia  bezpłatne zarządzanie kontem abonenckim w sieci Era z poziomu posiadanego  telefonu komórkowego.
 
 Serwis Mobilne iBOA pozwala abonentom sieci Era na dostęp w przeglądarce  internetowej telefonu do aktualnych danych o stanie swojego konta. Dzięki temu w  dowolnym momencie oraz w prosty i wygodny sposób będą mogli sprawdzić stan  dostępnych pakietów minut, SMSów, MMSów, czy np. pozostałą do wykorzystania  ilość danych. Również zarządzanie dodatkowymi usługami w tej mobilnej aplikacji  jest bardzo łatwe, a użytkownik może z jej poziomu aktywować np. Sieć Rodzinną,  czy ustawić ukrywanie swojego numeru. Ponadto w serwisie są dostępne podstawowe  informacje o wystawionych fakturach, oraz aktualne dane finansowe umożliwiające  bieżącą kontrolę kosztów.
 
 Mobilne iBOA jest dostępne pod adresem http://m.iboa.pl dla abonentów  posiadających telefony z przeglądarką internetową oraz aktywną usługę transmisji  danych. Serwis nie wymaga hasła do logowania się, ponieważ rozpoznaje  użytkownika automatycznie po numerze telefonu. Korzystanie z serwisu jest  całkowicie bezpłatne w ramach sieci Era i nie powoduje naliczania żadnych opłat  za transmisję danych na terenie Rzeczpospolitej oraz nie pomniejsza dostępnych  pakietów danych.
 
		
	
 
		
	 
		
	
 
           
           
           
           
           
          