Przedstawiciele sieci PLAY zajmujący się zakupami telefonów odpowiedzieli na parę pytań rzecznika tej sieci, Marcina Gruszki, związanych z wprowadzeniem do oferty telefonu Motorola Milestone:
Gruszka: Na jakich zasadach Milestone pojawił się w PLAY? tylko w PLAY?
PLAY: Od momentu rozpoczęcia przedsprzedaży, czyli od dnia 23 marca, aż do końca kwietnia mamy ten telefon na wyłączność na rynku operatorskim.
Gruszka: Jak idzie preorder? Ze strony zniknął podobno baner o dodatkowym bonusie – czy oznacza to, że tak dużo osób się zapisało?
PLAY: Baner znów się pojawił Otrzymujemy bardzo dużo maili, z zapytaniem klientów czy jest to ten słynny produkt, który był sukcesem na rynku amerykańskim (Motorola Droid)
Gruszka: Podstawowe pytanie – dziś Milestone jest dostępny tylko w e-shopie PLAY. Kiedy trafi do sklepów?
PLAY: Na dzień dzisiejszy cenniki modelu Motorola Milestone są dostępne w naszym sklepie internetowym. Pozostałe cenniki zostaną opublikowane, kiedy telefon zostanie wprowadzony do sprzedaży masowej. Kiedy, tego niestety nie możemy powiedzieć. (szkoda ;-()
Gruszka: Rozumiem, że będzie dostępny we wszystkich opcjach taryfowych. Na przykład w ofercie Swobodny Internet zarówno dla nowych i korzystających z RePLAY’a klientów?
PLAY: Tak, będzie dostępny w ofercie standardowej oraz w Swobodnym Internecie (rynek indywidualny, biznesowy, replay)
Gruszka: Motorola powraca na polski rynek. Cieszymy się bardzo, że z PLAY i trzymamy mocno kciuki. Kiedy kolejne modele? Czy jest szansa na Androida z MotoBlur?
PLAY: Chcemy poszerzać portfolio Motoroli w ofercie Play. Czekamy na kolejne rynkowe promocje telefonów tego dostawcy. Jeżeli chodzi o MotoBlur, to jesteśmy bardzo zainteresowani telefonami z tą funkcjonalnością. Firma Motorola nie podała jeszcze szczegółów co do wdrożenia tej usługi na naszym rynku.
Gruszka: Kto kupuje Androidy, takie jak Milestone?
PLAY: Każdy – smartfony przestały być telefonami zarezerwowanymi tylko dla biznesu. Milestone to przeniesienie idei WEB2.0/WEB3.0 na telefon. Produkty typu Milestone są kontynuacją trendu zapoczątkowanego min. przez iPhona, czyli drogiego dobrego telefonu, z którym klient się zżywa i użytkuje go z nie tylko ze względu na jego funkcje, ale głównie ponieważ jest on do niego przywiązany emocjonalnie
Gruszka: Czy pojawi się jakaś dedykowana oferta dla tego telefonu?
PLAY: Wszystkie oferty PLAY są przygotowane z myślą również o takich użytkownikach. Klient ma kilka interesujących opcji do wyboru. Wszystko zależy od tego co tak naprawdę potrzebuje. Najbardziej uniwersalną ofertą jest oczywiście Play Premium. Planujemy włączenie go m.in. do oferty Swobodny Internet 2, czyli oferty dedykowanej smartfonom.