mPunkt rozwiązuje umowę z Plusem

Newsy
Opinie: 20

Zarząd mPunkt Polska oficjalnie poinformował swoją sieć o rozwiązaniu umowy agencyjnej z Polkomtelem. Umowa przestanie obowiązywać 31 marca 2010 roku. mPunkt w najbliższych miesiącach będzie próbował negocjować z Plusem nowe warunki współpracy "lepiej dostosowane do aktualnej sytuacji właścicielskiej" i "uwzględniające specyfikę działalności nowego inwestora". W ciągu najbliższych tygodniu mPunkt przedstawi także szczegóły związane z wprowadzeniem do sprzedaży nowych produktów i usług i rozpocznie szkolenia dla pracowników swoich salonów.

Opinie:

Opinie archiwalne (20):

Komentuj

Komentarze / 20

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    LEvEL pisze: 2009-12-23 00:31
    Zegnaj Plus, witaj Polstat :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mich pisze: 2009-12-23 01:05
    Już ja to widze ze przestana sprzedawac plusa:) Po prostu chca sprzedawac polsatu dekodery i moze startery. Cos w stylu jakby w sklepach Ery mozna bylo tez heyah kupic...
    0
  • Users Avatars Mini
    aba pisze: 2009-12-23 01:29
    mPunkt z Plusem nie brał ślubu. Jeśli Polkomtel potrafi płacić za umowy po kilka złotych to niech się pocałuje w d..e. Może już czas zrobić swoją nowoczesną sieć. Germanos dał rady, dlaczego nie da rady mPunkt, firma o wiele lepiej zarządzana. Mają kase od Polsatu oraz wsparcie Solorza moze być ciekawie. TV + SAT + GSM na atrakcyjnych warunkach może się sprzedawać. mPunkt ma bardzo dobre lokalizacje i doświadczonych pracowników.
    0
  • Users Avatars Mini
    mem pisze: 2009-12-23 08:28
    aba ma racje nikt nie chce w to wierzyc ale naprawde prowizje w Plusie są żenujące. 20 -30 zł za umowe i to pod arunkiem że klient płaci rachunki lub zasila konto. Brak kilku słów w rozmowie z klientem i prowizja o 5-10 % mniejsza. Mam nadzieje że mpunkt dokopie troche Plusowi
    0
  • Users Avatars Mini
    siriusz pisze: 2009-12-23 09:18
    W mpunkcie są doświadczeni pracownicy? A w którym? Spisać umowę to potrafią a jak coś naknocą to odsyłają do głównego salonu bo tylko tam można reklamacje złożyć, podobnie z wymianami SIM. Niech rozwiązują umowę albo w końcu ich przeszkolą!!!.
    0
  • Users Avatars Mini
    pracownik pisze: 2009-12-23 09:53
    Moze jeszcze za ciebie siriusz napisac reklamacje? Bozia rozumku nie dala? Raczki sie ma , to mozesz sobie napisac sam.
    0
  • Users Avatars Mini
    siriusz pisze: 2009-12-23 12:25
    pracownik: umiesz czytać? Z mojej wypowiedzi wynika że pracownicy mpunktu z wszystkim wysyłają do salonu a sami głupiej reklamacji przyjąć nie chcą. Polecam czytać ze zrozumieniem pracowniku...
    0
  • Users Avatars Mini
    mirekb pisze: 2009-12-23 13:06
    CP będzie miał dobre punkty dystrybucji tv,gsm,net..ciekawe jak będzie z wiedzą pracowników-o to obawiam sie najbardziej ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    gsm pisze: 2009-12-23 15:25
    @ Siriusz - Polecam cmoknac sie w trabke Obsluga jak obsluyga tak jak wszedzie wiec nie gadaj ze zla odpowiedz krotka byles wrednym malym g...kiem dostales taka obsluge na jaka zasluzyles Obsluga zawsze jest dobra wiem bo wiem jak sam obsluguje pozdro Cycu
    0
  • Users Avatars Mini
    siriusz pisze: 2009-12-23 15:32
    @gsm: a ja wiem jak ja obsługuje i przez gamoni z mpunktów mieliśmy zawsze mnóstwo kłopotów bo sami się nie umieją wytłumaczyć z tego co namieszali. Taka dobra jest obsługa. Więc mi tu nie wypisuj jakim ty jesteś super w obsłudze bo dla mnie pisząc takie rzeczy to ty jesteś małym gnojkiem którego w końcu także ktoś podsumuje...
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2009-12-23 16:37
    oszukańce, TO PLUS rozwiązał z nimi umowę a nie na odwrót! widać, że kombinatorzy próbują zaistnieć... hehe Plus ze słabymi nie współpracuje:)
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2009-12-23 17:20
    siriusz: jeśli sam obslugujesz powinienieś wiedzieć ze nie wszystkiem zmiany można dokonać poprzez APH i nie jest to kwestia nie wiedzy pracowników a możliwości jakie ograniczył Polkomtel !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    LEvEL pisze: 2009-12-23 17:33
    @xxx napisz to jakich zmian nie mozna dokonac przez APH? Bardzo jestem ciekaw
    0
  • Users Avatars Mini
    Mike pisze: 2009-12-23 23:28
    *aba - a skad wiesz jak zarządzany był Germanos. Pracuje w konkurencji i przygotowałem analizę Germanosa. Mogę Wam powiedzieć ,że zespół do Zarządzania Sprzedażą mają moim zdaniem jeden z najlepszych w Polsce. Polsat paru z Nich powinien ściągnąć. A może zrobią z Play coś razem? Pierwsze punkty multioperatorskie. Pewnie wszysycy opertorzy tacy jak Era, Orange by się zgodzili - mogli by tylko na tym skorzystać.
    0
  • Users Avatars Mini
    gsm pisze: 2009-12-24 12:18
    @level - chociazby wzgledem kast simplusowych i sie nie kloc skoro sie tak pytasz to wiesz ze jednak APH - POS maja inne systemu niz typowo SF @Siriusz - skoro masz ciagle z nimi problemy to - sie dziwie ze jeszcze narzekasz - wkoncu mozesz dzieki nim zarobic wiecej - Banał jestes na nmaksa w moim przypadku klient zawsze otrzymuje pelne informacje i nigdy mi sie nie zdarzylo zeby ktos wyszedl bez usmiechu Pzdr dla Ciebie i badzmy ludzmi Wesolych Swiat
    0
  • Users Avatars Mini
    unknown pisze: 2009-12-24 19:37
    Dziwi mnie skąd taka odwrócona informacja na tak poważanym portalu. Dla ścisłości - to Plus rozwiązał umowę z mPunkt.
    0
  • Users Avatars Mini
    siriusz pisze: 2009-12-24 22:39
    @gsm: jak mam zarabiać skoro klienci przychodzą składać reklamacje na pracowników POS? Banały sobie daruj, pozdro i wesołych.
    0
  • Users Avatars Mini
    kika pisze: 2010-01-01 18:04
    siriusz, masz kontakt z klientem, jesteś taaaaki doświadczony to chyba powinieneś wiedzieć, że jeszcze się nie narodził taki co by wszystkim dogodził. Klienci to przede wszystkim ludzie i jak przychodzą do POS, a doradca ma do zaproponowania tylko to co widzi w PERS, a jakiś głąb mając i wybierając najniższy abonament chce wszystkie telefony za 1zł, to nie dziwne, że się skarży. Osobiście sama miałam kontakt z klientami i w 99,9% przypadków klienci byli bardzo zadowoleni z obsługi
    0
  • Users Avatars Mini
    kika pisze: 2010-01-01 18:19
    mam wrażenie, że kolega jest zazdrosny o prowizje, które są tak wysokie, że płakać się chce, które zgarniają wykwalifikowani pracownicy mPunktów, a klienci którzy skarżą się na POSy z reguły mają pretensje, że w POSach nie ma krzeseł!! Smiech i żal!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    sisriusz pisze: 2010-01-03 19:23
    @kika: 99,9% było zadowolonych bo pewnie składali skargi w głownym punkcie czytaj Salonie!!!! a nie posie...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: