22 czerwca 2009 roku CenterNet zawarł umowę o współpracy z firmą Multichannel Marketing Group. Umowa jest konsekwencją umowy podpisanej przez CenterNet i Fundację Lux Veritatis.
Postanowienia Umowy:
Określenie szczegółowego zakresu realizacji działań dotyczących obsługi klienta w ramach telefonii komórkowej oznaczonej marką "wRodzinie";
Zobowiązanie MCMG do m.in. zaprojektowania procedur obsługi klienta oraz realizacji działań telemarketingowych.
Umowa wchodzi w życie z dniem podpisania i jest zawarta na czas nieokreślony. CenterNet wartość przedmiotu Umowy szacuje na ok. 7 milionów złotych w pierwszym roku jej trwania. Umowa nie przewiduje kar umownych.
Umowa jest elementem realizacji strategii rynkowej CenterNet, mającej na celu wprowadzenie na rynek i profesjonalną obsługę klientów i potencjalnych klientów telefonii komórkowej oznaczonej marką "wRodzinie".