Operator kablowy Multimedia Polska rozpoczął prace w  miastach, w których nie posiadał własnej infrastruktury: Tarnowie, Pruszkowie i  Hajnówce. Inwestycje w rozbudowę własnych sieci wyniosą w tym roku ok. 30 mln  zł.
 
 Strategia rozwoju Multimedia Polska zakłada:
zwiększanie udziału w rynku - poprzez konsolidację rozdrobnionego rynku operatorów kablowych i internetowych, aktywnie wykorzystując możliwości jakie niesie liberalizacja rynku telekomunikacyjnego (LLU) oraz poprzez systematyczną rozbudowę własnych sieci,
rozwój organiczny - czyli zwiększanie liczby usług poprzez wzrost poziomu penetracji rynku oraz sprzedaż nowych usług posiadanym klientom m.in. wykorzystując WLR.
Decyzja o budowie własnych sieci była wynikiem licznych  analiz dokonanych przez operatora. Wynika z nich, że inwestycja jest opłacalna,  gdy koszt dotarcia do abonenta (jednego gniazdka) wynosi ok. 60% aktualnych  kosztów przejęcia. -Rachunek ekonomiczny jest prosty. Sieci kupowane od innych  operatorów wymagają zazwyczaj znaczącej modernizacji, dostosowania ich do  naszego standardu umożliwiającego świadczenie usługi pakietowej - mówi Andrzej  Rogowski, prezes zarządu Multimedia Polska.
 
 Taka decyzja została podjęta po analizie potencjału rynku w Tarnowie, gdzie  obecnie trwają najbardziej zaawansowane prace związane z budową własnej sieci.  Spółka zamierza zainwestować w tym mieście około 10 mln zł. - Mieszkańcy  osiedli, w których zakończyliśmy budowę sieci mają już dostęp do wszystkich  naszych usług, z cyfrową telewizją kablową włącznie. Systematycznie doprowadzamy  światłowód do kolejnych budynków. Nasze plany zakładają przyłączanie do sieci 1  tysiąca nowych gospodarstw domowych co 3 tygodnie - wyjaśnia prezes Rogowski.
 Multimedia Polska współpracują w Tarnowie z Miejskim Przedsiębiorstwem  Energetyki Cieplnej, które ma własną infrastrukturę światłowodową. To pozwoli  bardzo szybko włączyć do sieci Multimediów większość gospodarstw domowych  znajdujących się w zabudowie wielorodzinnej. Docelowo będzie to ok. 20 tys.  mieszkań.
 
 W Tarnowie sieć budowana jest w technologii optycznej, co oznacza, że światłowód  doprowadzony zostanie do każdego budynku. Dzięki temu abonenci będą mieli od  razu dostęp do wszystkich najnowocześniejszych usług oferowanych przez  Multimedia Polska, czyli telewizji analogowej, internetu i telefonu, a także do  telewizji cyfrowej (DTV), a co za tym idzie do kanałów wysokiej rozdzielczości (HD).  W najbliższym czasie otrzymają też możliwość korzystania z nowoczesnych usług  jak m.in. wideo na żądanie - wirtualnej wypożyczalni kilkuset filmów, którą w  przeciwieństwie do usług oferowanych np. przez platformy cyfrowe, charakteryzuje  dużo większa pojemność systemu dzięki przechowywaniu filmów na wideo- serwerach,  a nie małym dysku.
 
 Wejście na rynek tarnowski ułatwia także to, iż Multimedia posiadają tutaj od  lat własny światłowód, łączący Brzesko, Dębicę i Mielec z Tarnowem, co umożliwia  włączenie sieci do ogólnopolskiego szkieletu Multimedia Polska szybko i  stosunkowo niewielkim kosztem. Kolejnym atutem jest fakt, iż Multimedia od kilku  lat dostarczają telefon i internet klientom biznesowym, więc marka Multimedia  jest w mieście rozpoznawalna i wywołuje pozytywne skojarzenia.