Multimedia Polska sprzedają mobilny internet w zasięgu sieci PLAY

Newsy
Żródło: Multimedia Polska
Opinie: 2

Operator kablowy Multimedia Polska wprowadził do swojego pakietu usług ofertę mobilnego internetu. Multimedia współpracują przy tym projekcie z PLAY.

MobilNET dostępny będzie jako usługa dodatkowa do oferty internetu stacjonarnego. Zainteresowani hybrydową usługą stacjonarnego i mobilnego internetu mają do wyboru trzy limity mobilnego transferu danych – 1 GB, 2 GB i 4 GB (internet stacjonarny nie ma ograniczeń transferu danych). Cena zależy od wybranego pakietu oraz czasu trwania umowy (12 lub 24 miesiące). Na przykład kupując pakiet: Internet stacjonarny 1 Mb + MobilNET 1 GB, na 24 miesiące, klient będzie płacił 69 zł miesięcznie. Jednorazowa opłata aktywacyjna wyniesie 39 zł. Modem do korzystania z usługi MobilNET-u a także kartę SIM z bezpłatnym doładowaniem początkowym na 300 MB, klienci otrzymają nieodpłatnie wraz z dołączoną instrukcją instalacji.

Zasięg sieci: http://www.multimedia.pl/mobilnet_zasieg

FAQ usługi MOBILNET

USŁUGA MULTIMEDIA MOBILNET

Czy karta, którą otrzymałem z usługą Mobilnet umożliwi mi dzwonienie i wysyłanie SMS-ów, czy tylko połączenia z Internetem?
Niestety karta nie umożliwia wykonywania połączeń innych niż transmisji danych.

Czy mogę skorzystać z usługi za granicą?
Niestety nie, roaming nie jest aktywny w usłudze Mobilnet.


Gdzie mogę uzyskać pomoc techniczną?
Dzwoniąc na infolinę pod numer 801 706 666 (z komórek 24 357 50 00) lub udając się do Biura Obsługi Klienta.


Czy po upływie ostatniego Okresu Rozliczeniowego muszę zwrócić modem?
Tak, modem jest własnością Operatora.

Gdzie mogę sprawdzić, jaki jest zasięg usługi?
Na stronie internetowej WWW. znajduje się interaktywna mapa gdzie można sprawdzić dostępność usług. Można też tego dokonać dzwoniąc na infolinię pod numer 801 706 801 ( z komórek 24 357 50 20) lub bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta.


Jaka jest prędkość transmisji danych w usłudze Mobilnet?
Pobieranie do 1 Mb/s - wysyłanie do 384 kb/s.


Czy mogę korzystać z Internetu na wielu komputerach?
Tak, przy czym w tym samym czasie usługa jest dostępna tylko dla tego komputera do którego aktualnie podłączony został modem. Oczywiście modem można przenosić między komputerami.

Mieszkam w mieście w którym jest zasięg, ale nie ma Punktu Sprzedaży w którym mógłbym skorzystać z oferty. Gdzie mogę zakupić usługę Mobilnet?
Poprzez Przedstawiciela Handlowego - dzwoniąc na nr telefonu 801 706 801 ( z komórek 24 357 50 20)


Czy nie będąc Abonentem Multimedia Polska mogę kupić samą usługę Mobilnet?
Niestety nie. Usługa Mobilnet jest usługą zależną od Internetu stacjonarnego Multimedia. Możliwość zakupu Mobilnetu mają więc tylko Ci klienci, którzy posiadają już usługę Internetu stacjonarnego lub też razem z mobilnym Internetem zawrą umowę na usługę Internetu stacjonarnego.

Czy Mobilnet można kupić razem z usługą Biznes Internet?
Tak. Niestety w zakresie oferty promocyjnej oferta Internetu mobilnego jest dostępna tylko dla oferty mieszkaniowej. Nie wyklucza się w przyszłości rozszerzenia usługi o ofertę promocyjną dla klientów biznesowych.

Czy jest określony limit transferu danych? Jeśli tak, to czy po jego przekroczeniu zmniejsza się prędkość łącza, czy też może klient zaczyna płacić za przesyłanie danych?
Jest określony limit transferu danych. Po jego przekroczeniu zmniejsza się prędkość łącza ( w praktyce usługa do końca okresu rozliczeniowego jest wygaszana). Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów.

Jeśli w usłudze Mobilnet są limity transferu, czy i w jaki sposób klient będzie mógł sprawdzić jaka ilość danych pozostała do przekroczenia limitu? Czy konsultant też będzie miał taką możliwość?
Klient będzie miał możliwość sprawdzenia limitu na stronie internetowej WWW lub dzwoniąc na infolinię pod numer 801 706 666 (z komórek 24 357 50 00). Niezależnie od tego Operator wyśle do Klienta SMS-a, gdy:
- do wyczerpania limitu transferu danych zostanie 100 MB
- do wyczerpania limitu transferu danych zostanie 30 MB
- limit zostanie praktycznie wyczerpany - zostanie 3MB


Jak doładować konto w usłudze Mobilnet?
Konto w usłudze Mobilnet można doładować dzwoniąc na infolinię 801 706 666 (z komórek 24 357 50 00) lub udając się osobiście do Biura Obsługi Klienta.


Czy dodatkowy limit danych przechodzi na następny miesiąc?
Tak. Dodatkowy limit przechodzi na następny miesiąc i jest ważny jest przez okres 61 dni od daty doładowania.

Co się stanie jak pomyłkowo wyślę SMS-a z prośbą o doładowanie?
Po dokonaniu autoryzacji i wysłaniu SMS-a limit zostanie przyznany, a stawka za doładowanie dopisana do faktury jaka zostanie wysłana do Klienta. Nie można anulować doładowania. Dla zabezpieczenia Klienta, wprowadzone zostały limity na doładowania. Limity określone są w taki sposób aby nie wpływać na komfort pracy a jednocześnie zabezpieczać go przed przesadną ilością doładowań, które dla przykładu mogą być wynikiem pomyłki.


MODEM MOBILNET

Czy Klient, który ma dwa komputery z różnymi systemami operacyjnymi może łączyć się z Internetem korzystając z usługi Mobilnet na każdym z nich zamiennie?
Tak, o ile aplikacja / oprogramowanie modemu wspiera dany system.

Czy modem posiada blokadę SIM-LOCK i czy mogę ją zdjąć?
Tak, modem posiada blokadę SIM-LOCK. Usunięcie blokady jest zabronione!

Czy do połączenia z Internetem potrzebuję znać jakiś LOGIN lub HASŁO?
Nie. System przydziela Klientowi automatycznie login i hasło. Dodatkowo Klient ma możliwość aktywowania opcji sprawdzania loginu/hasła przed połączeniem, z poziomu dołączonego do modemu oprogramowania.

ZASIĘG I TRANSMISJA MOBILNET


Czy zaletą Mobilnet może być to, że nasze 1 Mbit/s będzie bardziej stabilne niż wątpliwe 7,2 Mbit u konkurencji?
7,2 Mb/s jest wartością graniczną dla dostarczanej technologii (nadajniki 3.5G + modemy), jednak jest ona możliwa do osiągnięcia tylko w idealnych warunkach. Sieci konkurencji są mocno przeciążone, szczególnie w dużych aglomeracjach, dlatego prędkość przesyłania danych jest tam o wiele niższa niż obiecywane 7,2 Mb/s. Sieć Operatora jest nowa i mało obciążona, dlatego obiecywana prędkość transmisji danych do 1 Mb/s może być swobodnie osiągnięta w warunkach miejskich.

Jaka jest prędkość przesyłu danych? Czy jest jakaś prędkość gwarantowana?
Prędkość transmisji danych do 1 Mb/s. Prędkość nie jest gwarantowana i zależy m.in. od warunków w jakich Klient korzysta z urządzenia, a także od ilości Klientów, którzy korzystają w jednym czasie w tej samej lokalizacji.

Nie mogę połączyć się z Internetem, czym to może być spowodowane?
- Upewnij się, że w miejscu w którym jesteś jest zasięg sieci [Słaba moc sygnału na pasku zasięgu: sprawdź co wskazuje pasek zasięgu: jeżeli jego moc jest mała lub jej nie ma, to znaczy że nie ma zasięgu, należy przenieść modem tak aby był zasięg.]

- Sprawdź czy prawidłowo jest ustawiony APN oraz numer dostępowy: (Aplikacja -> Narzędzia -> Opcje -> Zarządzanie profilami: powinno być tak: APN: Internet, Numer dostępowy: *99#)

- Upewnij się czy wyłączony jest serwer Proxy: (Explorer -> Narzędzie -> Opcje internetowe -> Połączenia -> Ustawienia sieci LAN: Odznaczyć: Użyj Sewera Proxy dla sieci LAN)

- Upewnij się czy modem jest prawidłowo zainstalowany i czy komputer go „widzi”. (Panel sterowania -> Menadżer urządzeń -> Porty (COM i LPT): powinna wyświetlić się nazwa producenta modemu)

- Upewnij się czy na karcie USIM są dostępne środki – limit danych do wykorzystania sprawdzisz na specjalnie do tego stworzonej stronie.

- Sprawdź czy karta USIM, która jest w modemie jest na pewno kartą Operatora – modem posiada SIMLOCK, przez co karty SIM oraz USIM z innych sieci nie będą z nim współpracowały.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    pnyczaj pisze: 2009-11-12 11:49
    To jest oferta wiązana. Fajny czerwony modem (taki widziałem na stronie) rzuca się w oczy. Po co jednak załozony został simlock, skoro w przypadku tego opa wystarczy umowa terminowa (cyrograf). Brak simlocka sprawiłby, że z tego modemu byłby pożytek podczas pobytu za granicą, albo w Polsce poza zasięgiem Play, albo tam gdzie jest on bardzo słaby (np. w małych miejscowościach nadmorskich typu Dźwirzyno). No ale lepiej klientowi utrudnić życie, niech jadąc np. do Chorwacji kupi drugi modem na Alle
    0
  • Users Avatars Mini
    hax pisze: 2010-03-20 16:18
    mam pytanie, mam modem Axess.tel z seri MV400 w orange : ) mam limit do 3 gb miesięcznie czy mogłbym go jakoś zdjaĆ ? Jeżeli tak proszę o wyjaśnienie
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: