Multimedia Polska mają obecnie 300 tys. abonentów korzystających z szerokopasmowego internetu. Oznacza to, że w ciągu roku firma pozyskała ok. 70 tys. nowych abonentów internetu. "Internet to usługa, która od wielu miesięcy bardzo pozytywnie wpływa na nasze wyniki finansowe. Już niemal połowa wszystkich abonentów korzysta z internetu. Zarówno ich liczba jak i przychody rosną szybciej niż w pozostałych segmentach tj. telewizji i telefonii" - powiedział prezes Andrzej Rogowski.
Spółka podała też, że obecnie ponad 60 proc. abonentów posiada internet o prędkości 1024 kbit/s (1 Mbit/s), podczas gdy przed rokiem taki transfer miało 47 proc. abonentów. Drugą pod względem popularności opcją jest 2048 kbit/s (2 Mbit/s), z której korzysta obecnie ponad 14 proc. abonentów wobec 1,35 proc. przed rokiem. Wcześniej spółka podawała, że na koniec I kw. 2009 roku Multimedia Polska miały ponad 292,7 tys. internautów, czyli 27,5 proc. więcej niż rok wcześniej.