Amazfit wprowadził do sprzedaży w Polsce swój najnowszy zegarek.
Smartwatch dostępny jest na oficjalnej stronie Amazon, amazfitpolska.pl oraz u wybranych partnerów handlowych.
Czarny i różowy Amazfit Active ma konstrukcję wzmocnioną ramką ze stopu aluminium, a w purpurowym modelu ramkę wykonano ze stali nierdzewnej, a pasek do zegarka wytworzono ze skóry wegańskiej.
Wszystkie modele serii Amazfit Active otrzymały wyświetlacz HD AMOLED o przekątnej 1,75”. Ekran pokrywa 73 proc. frontu. Ekran otrzymał także specjalną powłokę chroniącą przed odciskami palców. Wzorem wcześniejszych modeli użytkownicy mają dostęp do ponad 80 tarcz zegarka. Mogą również tworzyć i ustawiać na ekranie zegarka własne zdjęcia.
Na jednym ładowaniu baterii smartwatch może pracować 14 dni, a w trybie oszczędzania baterii nawet miesiąc.
Amazfit Active po sparowaniu ze smartfonem umożliwia rozmowy telefoniczne, obsługuje asystenta głosowego Alexa, a w trybie 24/7 monitoruje ważne dla zdrowia parametry m.in. tętno, poziom stresu, jakość snu czy saturację krwi.
Nowością jest technologia Zepp Aura, która dostosowuje dźwięki do procesu regeneracji, a funkcja Readiness tworzy raport o stanie kondycji fizycznej i psychicznej użytkownika.
Amazfit Active wykorzystuje sztuczną Inteligencję w Zepp Coach, który oferuje indywidualne plany treningowe, oraz w algorytmach Peak Beats, które analizują efekty treningu.
Smartwatch obsługuje 120 dyscyplin sportowych, ma GPS i jest wodoszczelny (5 ATM).
Dane treningowe może przesyłać za pośrednictwem aplikacji Zepp do zewnętrznych platform: Apple Health, Adidas Runtastic, Google Fit, komoot, Relive i Strava.