Reklama telewizyjna oferty Najwięcejdający MixPlus:
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa marki MixPlus. W ramach działań
w telewizji, radio i Internecie promowana jest jej najnowsza oferta: najszersza gama telefonów komórkowych za złotówkę. Telefonem wiodącym kampanii jest nowej serii muzyczna Nokia X3.
Najnowsza kampania MixPlusa jest osadzona w metaforycznym klimacie spotów, które niosą przesłanie propozycji marki. W reklamach zobaczymy telefony komórkowe pływające w morskiej głębinie, które pojawiają się niczym ławica ryb na tle sieci rybackiej. Tym samym zostaje zaprezentowana najnowsza oferta: w najwięcej dającym MixPlusie, najwięcej telefonów już za złotówkę.
Wiodącym telefonem w ofercie jest nowej serii muzyczna Nokia X3 z wewnętrzną anteną
i radiem grającym również bez słuchawek, dostępna w najniższym doładowaniu, za 30 zł miesięcznie. Ten wyjątkowy aparat udostępnia pełnię funkcji muzycznych i multimedialnych, a jednocześnie doskonale nadaje się do aktywnego korzystania z Internetu.
Dodatkowo użytkownicy MixPlusa mogą korzystać z wielu przydatnych aplikacji. Poprzez najtańszy sklep z muzyką w sieci – muzodajnia.pl, mogą ściągać setki tysięcy hitów. Jednocześnie mają nielimitowany dostęp do Facebooka (w aż 3 pakietach już od 1zł), mogą także wykorzystywać usługę „drogowskaźnik”, pełną i łatwą w obsłudze mapę Polski, m.in. z możliwością wyszukiwania adresów i punktów usługowych, kin etc.
Kampania obejmie TV, Internet, radio i materiały BTL. Kreację przygotowała agencja reklamowa PZL, za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.
Metryczka:
Klient: MixPlus
Przedstawiciel klienta: Krzysztof Ziewiec
Agencja: PZL
Przedstawiciel agencji: Michał Nadgrodkiewicz
Dyrektor kreatywny: Iwo Zaniewski
Dyrektor artystyczny: Andrzej Mroziński
Copywriter: Wojciech Fiedorczuk
Studio: Chimney Pot
Media: TV, Internet, Radio, BTL
Dom mediowy: Media Direction OMD