W I kwartale br. PPWK zakończyły testy nowego produktu nawigacyjnego Navigo8 oraz Navigo8i. Obecnie trwa promocja produktu, spółka rozpoczęła również działania w zakresie organizacji sieci dystrybucji. Pierwsza interaktywna nawigacja wyposażona została w nowy interfejs użytkownika oraz nowe funkcjonalności, wykorzystujące zarówno system GPS, jak i GSM/GPRS. Navigo jzapewnia on-linowy dostęp do informacji o zdarzeniach drogowych, pogodzie, korkach oraz stałą, comiesięczną bezpłatną aktualizację najwyższej jakości map cyfrowych znajdujących się w ofercie PPWK obok wydawnictw drukowanych wydawanych pod marką Copernicus.
15 maja spółka opublikowała skonsolidowane wyniki za I kwartał 2008. Zysk netto przypadający na akcjonariuszy PPWK wyniósł 621 tys. zł, przewyższając o 295 % wyniki osiągnięte w analogicznym kwartale 2007 r. Przychody netto ze sprzedaży osiągnięte przez grupę PPWK w trakcie pierwszych trzech miesięcy 2008 roku wzrosły 17-krotnie w porównaniu do I kwartału ubiegłego roku i zamknęły się kwotą 43 436 tys. zł.