Netia chce lepiej obsługiwać swoich klientów - rusza Klientomania

Newsy
Żródło: Netia
Opinie: 3

Netia ogłosiła oficjalnie uruchomienie projektu Klientomania. Głównym celem Klientomanii jest wypracowanie najbardziej optymalnych z punktu widzenia satysfakcji klientów rozwiązań na każdym etapie kontaktu z Netią (od sprzedaży, poprzez aktywację usług aż po bieżącą obsługę klienta). Identyfikowanie poszczególnych inicjatyw projektu już się rozpoczęło. Netia korzysta przy tym projekcie z usług Boston Consulting Group. W Netii za projekt odpowiada Renata Filipek-Baryłowska, dyrektor obsługi klienta.
 

Film z prezentacji projektu Klientomania znajduje się tutaj

Opinie:

Opinie archiwalne (3):

Komentuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    MM pisze: 2010-03-16 10:12
    Moim zdaniem obsługi klienta nie da się u nich poprawić. Mam od nich darmowy net (w ramach konkursu urodzinowego) i od 6 m-cy mi wystawiają faktury. Telefon, opie...., przeprosiny i miesiąc później kolejna faktura. Skończy się darmowy okres i nie chcę mieć nic więcej z tą firmą.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mikul pisze: 2010-03-16 20:52
    Netia chce lepiej obsługiwać Klientów? Niemożliwe. Czyżby zauważyli wreszcie, że mają tak nędzną podróbkę obsługi Klienta, że TP ma wyższy wskaźnik satysfakcji Klienta? Szkoda, że tak późno i szkoda, że taka akcja nic nie da. Netia ma i mieć będzie jeszcze długo najgorszą obsługę Klienta z jaką miałem okazję się spotkać. Zawsze myślałem, że TP albo Dialog wiodą prym w "jakości". Ale ostatnio się przekonałem, że Netia rządzi. Bo to nie tylko obsługa Klienta jest ważna, ale jakość usług a tu...
    0
  • Users Avatars Mini
    ageh pisze: 2010-03-24 22:01
    zamiast lepszej obsługi zaproponowali by jakieś niższe ceny czy coś. jak mają konkurować z 50Mb/s za 100zł w dialogu ??
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: