Netia chce podziału TP

Newsy
Żródło: PAP
Opinie: 3

Na spotkaniu operatorów z Telekomunikacją Polską 11 sierpnia ws. omówienia "Karty Równoważności" Netia będzie zdecydowanie opowiadać się za separacją funkcjonalną TP, a nie za przedstawioną przez TP "Kartą".
Telekomunikacja Polska nadal liczy na osiągnięcie w przyszłym tygodniu kompromisu z operatorami.

"Na pewno zdanie Netii będzie bardzo zdecydowane - za podziałem jak najdalej idącym, funkcjonalnym, strukturalnym i bardzo zdecydowanie szybko wdrażanym (...) Uważam, że jest to jedyna metoda zagwarantowania rynkowi wolnej konkurencji" - powiedział dziennikarzom prezes Netii Mirosław Godlewski.

"Według mnie organizacja TP jest genetycznie niezdolna do kompromisu. TP ma taki system, który odrzuca kompromis. Nawet jeśli na samej górze jest wola do podziału, to kiedy dochodzi do omawiania szczegółów, opiniowania tego przez prawników, przez poszczególne departamenty i biura, to tam są ludzie, którzy przez dziesięciolecia byli szkoleni jak bojkotować tego typu rozmowy i dalej to robią (...) Między deklaracjami TP a zdolnością do przełożenia tego na konkrety jest całkowity rozdźwięk" - dodał.

Prezes Godlewski powiedział też, że jest niezgodność z TP co do tego, jak dokonać podziału. "Odeszliśmy od deklaracji i zaczęliśmy rozmawiać o konkretach, które muszą się odbyć na niższych poziomach organizacji i to ukazało oblicze całkowitej odporności na kompromis. Nie udało się dojść do porozumienia na przykład w szczegółach definicji rozdzielenia procesów, systemów i organizacji między częścią hurtową i detaliczną" - powiedział.

Opinie:

Opinie archiwalne (3):

Komentuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    wosq pisze: 2009-08-08 06:51
    Wkradł się zapewne oczywisty "czeski błąd". To Netia powinna być podzielona za oferowanie internetu 163 kbit/sek za 56 PLN. I za to, że nie ma dnia by kablówka działała poprawnie. Jak zgłoszę niedziałanie kablówki i żądam odszkodowania, to mówią, że awaria trwała poniżej doby. A jak trwającą powyżej doby awarię zgłoszę, to nie odpowiadają. Poza tym - żadnego HD, obsługa klienta tylko dla nieboszczyków = wiecznie cierpliwych. UNIKAJCIE NETII = NETIA TO PRZEKRĘT.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2009-08-11 02:34
    ***wosq: No to trzeba skończyć z netią proste prawda?
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2009-08-11 02:34
    a drugi pomysł to skarga do UKE. Wówczas podobno skutecznie to działa i operatorzy boją się takich skarg. Jaki to problem
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: